Toch Octavia Combi 14%

Darkside

Forumguru
Klopt de civic heeft 624 liter. Maar de bewering van skodat dat zij de ruimste c-klasse hebben in het 14% segment klopt. Omdat de civic niet als 14% te verkrijgen is.

Dat word de 308 wel.
De nieuwe slogan van skoda word dan ook. De grootste auto in de 14% c-klasse met de meeste beenruimte op de achterbak :-)
 

MaRco2

Forumguru
En als (bijna) D segmenter, zeker qua formaat. Is in de middenklasse niet te vergelijken, behalve qua prijs.
 

mikehotel

Actief lid
Mag nog zo mooi eruit zien, maar mag hopen dat Peugeot de kwaliteit en bedrijfszekerheid wat beter op orde heeft in vergelijking tot een paar jaar geleden. Zelf een 307 gehad en die was na een aantal jaren aardig "op".
 

Falcon

Donateur
Een paar weken terug een proefrit gemaakt in de 308HB (115pk diesel) en OctaviaHB(110pk greenline)... man o man dag en nacht verschil.

Waar ik in de 308 het gevoel had constant te moeten racen/haasten.. dit kwam voornamelijk door de zit, motor en het kleine stuurtje... voelde ik mij in de Octavia relaxed, vertrouwd en koning op de weg.

Top auto die Octavia!
 

ferry

Lid
Hier kan evt. de discussie over de wel of niet zwarte spoiler op de combi greenline worden voortgezet leek me.

Ik denk nu toch dat ie echt in alle gevallen zwart is. Als je op belgische skoda site een Greenline combi configureerd is ie nl. ook zwart.

Toch maar s kijken wat ik met mn zilveren dakrails doe:

2d9a5ty.png
 
Laatst bewerkt:
Ik zie op een aantal foto's in de showroom een zilveren B-C stijl bij de OC3 Combi Greenline, is deze standaard of optioneel? Op de website/ configurator wordt deze namelijk niet getoond.. Ik vind ze er de auto niet mooier op maken.
 

Jstruijk

Senior Member
Beschermfolie? Lijkt mij niet op een rendering van de skoda website.
Vraag me af of die extra spolier niet zonder schade te verwijderen zou zijn.
 

serum

Senior Member
Vind de spoiler persoonlijk mooier in het zwart dan in de kleur meegespoten (bij bv race blue of wit) het zou dan een te fors ogend geheel worden.

Maar eens kijken hoe hij er uitziet op een racing blue combi icm zwarte spiegelkappen.
 
Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
ik denk net dat het een mooie combi zou zijn met een race blue! het zwart zet zich door in de zijkanten van de achterruit. Maar kan me voorstellen dat je dit mooie effect niet op alle kleuren zult hebben!
 
Bovenaan Onderaan