Toch maar weer Skoda

Noord26

Forumguru
Vergeet niet dat op een EBL superb meer zit als een EBL o2. Ambition is vrijwel hetzelfde niveau op een s2 als elegance op een o2.
 

Noord26

Forumguru
Hahaha superb élégance business is wel meer dan €15000. Hebben ze ook 1.4tsi of raden jullie me dat niet aan. Maar ik denk dat ik meer dan genoeg heb aan een octavia met 2 kids

Je hebt genoeg aan een Fabia Combi met 2 kids. Maat van mij heeft een Fabia combi en 3 kids. Geen probleem. Het is maar net wat je wil en wat de harde eisen zijn en wat de wensen.
 

jered

Lid
@Noord26 oke bedankt voor de tip. Maar als ik kijk naar een superb van ongeveer 2011/2012 kom ik op een te hoge prijs. Voor de prijs een luxe o2 met alles erop kan ik geen superb rijden
 

Noord26

Forumguru
Er zit aardig marge op. Onze fully loaded S2 doet 14,5K bij inruil. Het gaat toch om het bedrag onder aan de streep. Wat je ook koopt. Als je 2000 meer terug krijgt voor je Opel en ze vragen 1500 meer voor een auto die wel helemaal is wat je zoekt.. :D
 

jered

Lid
Ik heb al gereden in de Skoda combi niet het nieuwste maar eentje ervoor. Ik heb een week een Skoda octavia tot me beschikking gehad was een 2.0 TDI dsg élégance buss en dat was en super rijden. De Opel is op dit moment net aan met de kinderwagen constant in de auto en de boodschappen ernaast. De kofferruimte is groter dan die van een fabia dus daarom zoek ik iets groters. Superb is weer een klasse hoger en nog iets groter als ik een mooi model kan vinden dan wil ik zeker die overweging maken.
 

Stinger

Actief lid
Mmm..De gewenste skoda octavia staat niet meer op de website van Century. Misschien al verkocht?
 
Bovenaan Onderaan