Tips voor gereedschap zelf sleutelen

MarcoO2

Forumguru
Ik heb wel ervaring met Proxxon, maar niet met de doppensets (zie eerder geplaatste foto van torxset in de vorm van inbussleutels). Naar mijn ervaring prima materiaal. Ik heb het trouwens in Zoetermeer gehaald bij de Bouwhof, die hebben ook veel op voorraad: linkje

Kun je prijs en verschillende sets vergelijken met HBM.

Edit: ik de tijd dat ik aan het typen en zoeken was, had Noord26 ook gereageerd.:D
De Bouwhof! Daar heb ik ook het meeste van mijn gereedschap gehaald. De Huurmannen gun ik mijn geld liever dan de Gamma ofzo... :)

Enne, sinds wanneer heet ik Noord26? :D
 

Vanenkelen

Forumguru
Top, goed om te horen. Was zelf van de week ook even bij de hornbach, maar daar hebben ze nu iig geen Proxxon... Wel een ander merk, maar vond dat er minder goed uitzien dan Proxxon.
 

EdK

Forumguru
en die verlengde 13 17 en 19 dop is ook erggg prettig..
Me werkgever mag deze twee sets me zo geven, hoor je me de eerste tijd niet meer !!
( tot er weer een ratel of dop in het water ligt..... )
 

Cordoba

Forumguru
@Flit Je linkje gaat naar een doppenset, maar als ik op de site van HBM ga kijken kom ik diverse gereedschapswagens tegen. Wat geschikt is, is ook afhankelijk van hoe je het gaat gebruiken, en welke spullen er in moeten. Overigens kwam ik er afgelopen week achter dat ik al een aantal weken pal langs HBM rij onderweg naar mijn werk (vanwege fileproblemen op mijn normale route pak ik heel vaak de Coenecoopbrug, die ik vroeger ook regelmatig gebruikte, maar toen was ie onderdeel van de A12 bij Gouda).

Op het werk gebruik ik iets dat lijkt op deze, maar dan in het rood, en daar heb ik een bankschroefje bovenop gemonteerd, altijd handig.
 
B

bijbeuner

Ik heb deze voor de kerst gekregen.
Het merendeel van mijn "oude" gereedschap naar de zoon doorgeschoven.
 

Bijlagen

  • gereedschapswagen-king-size-5-laden-gevuld.jpg
    gereedschapswagen-king-size-5-laden-gevuld.jpg
    66,9 KB · Weergaven: 35
B

bijbeuner

@Joske

Adviesprijs in de winkel 1375€ excl btw
Ik heb 1100€ betaald handje contantje,was een demo model maar alles was nog netjes in de orginele verpakking.
 

Bakkertje

Forumguru
Ik heb mijn doppenset van Tengtools, was ooit een aanbieding van 50 euro, nog geen seconde spijt van gehad. Heb ook een Unison set, maar daarvan was de ratel gesneuveld. Verder kijk ik regelmatig op de diverse veilingsites (veilingkavels.nl bijvoorbeeld), daar komt bijvoorbeeld m'n Makita schroef/boormachine vandaan.
Je moet dan uiteraard wel mazzel hebben dat je de enige bieder bent, anders moet je goed opletten of het artikel niet over de nieuwprijs heen gaat.
 
Bovenaan Onderaan