Vanenkelen
Forumguru
Dat zijn Veeltand of XZN bits toch?zelfde geld voor de dop om de stoelen eruit te halen.Voor de rest kun je met die set zowat je hele skoda demonteren.

Dat zijn Veeltand of XZN bits toch?zelfde geld voor de dop om de stoelen eruit te halen.Voor de rest kun je met die set zowat je hele skoda demonteren.
Goed gereedschap is via het de duitse Amazon site vaak betaalbaar te krijgen. Vaak gratis verzending, de prijzen komen iets hoger uit dan geadverteerd omdat ze gelijk het verschil tussen 19 en 21% btw meerekenen.Heb al zeker 13 jaar de volgende set:
https://www.fruugo.nl/mannesmann-do...rmqQbJJZu6USJPQdcOm9NM5CEGmMd3GLq3BoCYrvw_wcB
Dat zijn Veeltand of XZN bits toch?
Ja als je wat verder zoekt lees je inderdaad heel veel wisselende verhalen over Mannesmann, ook in de reviews op Amazon.de varierend van ontzettend negatief tot heel positief.Mannesmann set van @Antera ziet er goed uit alleen lees ik niet overal goede ervaringen over Mannesmann. Maar ja, alles kan kapot. Dat zie je wel aan Hazet.
En nu las ik ook op de site van deze verkoper een waarschuwing dat de "supermarktversie" van deze set vaak op internet wordt aangeboden.
En als je vervolgens op productdetails klikt staat er: "Farbe: Blau".Link naar de duitse Amazon site laat ook echt de groene variant zien.
Ja klopt, maar als je de reacties/recensies leest op de duitse Amazon site, staat er vaak dat mensen de variant kregen met de plastic handvatten en volgens mij heeft de Greenline meer kunststof/rubberen handvatten. Daarnaast lees je veel dat de stelknop op de ratel al na een paar keer kapot gaat of steeds uit zichzelf verspringt. En het kan mijn achterdochtige geest zijn, maar je als aanbieder "per ongeluk vergissen" in het plaatje is natuurlijk zo gebeurt.Link naar de duitse Amazon site laat ook echt de groene variant zien.
En als je vervolgens op productdetails klikt staat er: "Farbe: Blau".![]()
Zo te zien welIemand ervaringen met Proxxon?
....en ik heb een torxsetje in de vorm van een ouderwetse inbussleutel (van het merk Proxxon). je toch al vrij snel een zeer uitgebreide gereedschapsset.
voorbeeldje van de Torxset die ik voor een tientje uit een aanbiedingenbak heb gevist:
![]()
(bij Conrad staat ie voor 14,99 op de site)