Telefoonhouder met laadsnoer weggewerkt?

intruder1400

Actief lid
Ik heb het verlossende antwoord hoor... Als je zoekt op de welbekende Chinese site, iets met d x punt com of zo, naar:
Stainless Steel Mini Stand Holder for Cell Phones (Pair), dan vind je ze.

Iets bijbuigen, en dan met dubbelzijdig plakband bevestigen. 10 minuutjes werk.

Kosten: $3,37.... :deuk:

Per twee... :deuk::deuk:

Inclusief verzendkosten :deuk::deuk::deuk:

Ik heb de usb nog niet ideaal. Die komt uit de sigarettenaansteker (overigens met een mooi haaks usb stekkertje, van dezelfde site). Als ik de telefoon op de usb aansluiting van de auto aansluit, gebeurt het wel eens dat de Amundsen kuren krijgt.... Dus alleen stroom en de verbinding via Bluetooth .
 
Laatst bewerkt:

lugolux78

Forumguru
Ik heb de telefoon nu zo gefixed.
De flap (ter bescherming van telefoon) is in de phonebox geklemd.
De afmeting van telefoon zijn dusdanig dat hij klem zit in dashboard. Stukje getest van Oss naar Brussel, stabiel en goed leesbaar voor flitsmeister, mijn primair gebruik.
 

Bijlagen

  • WP_20140610_002.jpg
    WP_20140610_002.jpg
    183,6 KB · Weergaven: 111

intruder1400

Actief lid
@lugolux heb je amundsen of Columbus? Ik zie namelijk dat je een Android toestel hebt aangesloten en bij mij levert dat met mijn amundsen problemen op.
 

intruder1400

Actief lid
Nee stabiliteit. Als ik via het draadje verbind, wil amundsen nog wel eens vastlopen / opnieuw starten. Verbinding via bluetooth gaat perfect.
 

lugolux78

Forumguru
Gebruik kabel alleen voor het laden. Doe verder de GSM alleen gebruiken voor bellen. Muziek staat allemaal op SD kaart...
 

intruder1400

Actief lid
Ja precies, ik denk dat het in de interface van Android zit. Die wordt niet automatisch als extern geheugen gezien. Met de computer ook problemen mee. Zal eens kijken of dat deel uit te zetten is, dan alles via spotify. Scheelt een lelijk kabeltje uit de 12v aansluiting.
 

andrehj

Forumguru
Waarom knoop je aan die USB-interface niet gewoon een hele dikke USB-stick? Werkt altijd, en ook als je telefoon in je koffer / zak / etc zit. Dat is toch veel handiger?
 

intruder1400

Actief lid
Heb ik ook, maar dan heb ik nog een plek waar ik muziek moet beheren. Nu alles op de telefoon en NAS. Vind ik wel voldoende. Overigens brengt spotify weer nieuwe mogelijkheden. Maar dat terzijde. De usb van de auto wil ik graag gebruiken zodat ik geen draad heb lopen vanaf de 12v aansluiting.
 

andrehj

Forumguru
Beheren gaat eenvoudig. Bron staat altijd op de NAS, en voor zowel de telefoon, als de USB-stick (met muziek van papa en mama) als de SD-kaart (met muziek/luisterboeken van kids) maak je een eigen synchronisatieprofiel aan in FreeFileSync. Een paar keer per jaar even synchroniseren en klaar is kees.
 

intruder1400

Actief lid
Ik gebruik iTunes icm een NAS. beste oplossing zou een iPod zijn, maar die doet het niet op de usb... Denk dat ik helemaal over ga op spotify. Nog maar eens even goed in duiken.
 
Bovenaan Onderaan