Nou, de kogel is door de kerk! Vanaf aanstaande vrijdag wordt de IJsvogel vervangen door de IJsbeer! (ik heb al even kunnen nadenken over de naam van de nieuwe Enyaq

).
Ik kon er echt heel weinig negatiefs aan vinden, behalve de winterbanden. T rijdt heerlijk en stil, ik heb geen raar rammeltje of kraakje gehoord en de auto is heerlijk stil en ruim. Enige wat ik nog kon vinden was een klein deukje middenachter (boven)op de dorpel, is een keer iets bovenop gevallen denk ik. Schaderapport al gisteravond opgevraagd, geen meldingen, en de onderhoudshistorie is precies zoals je zou verwachten zonder rare dingen.
Hij deed wel een bod op de IJsvogel dat redelijk was, maar hij gaf ook aan dat privé verkopen we er makkelijk 1000 euro extra voor zouden kunnen krijgen. Het was niet een auto die hij zelf zou willen verkopen, dus die zou dan direct de handel in gaan. Dus we hebben besloten de IJsvogel privé naar een nieuwe eigenaar te laten vliegen. Ook van de prijs was er niets af te halen, hij had meer dan genoeg interesse (naar zijn eigen zeggen 6-7 mensen die hij nu af zou moeten zeggen). En eerlijk is eerlijk, zijn vraagprijs was heel redelijk.
Even een snel geschoten plaatje van binnenkort onze IJsbeer: