Technische vragen en antwoorden S3

CDK

Forumguru
Naar aanleiding van enkele vragen van @MennoW hier maar een nieuw topic geopend voordat het tussen alle enthousiaste verhalen en foto's verdwijnt en er geen antwoord meer op komt ;)

1) wat is de ET waarde?
hoeveel cm verlaging mogelijk)
2 welke verlaging is er te combineren met en zonder DCC (vooral met)?
3) kan er iemand via VCP , VIM inschakelen?
4) welke video bestanden kan je afspelen via SD?
5) is smartlink via VCDS / VCP te activeren?
6) kan je via je telefoon updaten of moet dat met een sim in de auto zelf i.v.m. het aanwezige sim slot?
 

Der Einser

Forumguru
Op vraag 1 heeft @MennoW geen antwoord nodig hoor!
Meer op de vraag : Wat is zijn de mogelijkheden van de ET op de nieuwe S3 ?

En daarom zei ik: wellicht kan @Joske eens kijken in al zijn bestanden wat de huidige OEM lmv voor ET hebben of wat de standaard voorschrijft.
 

Der Einser

Forumguru
We hebben allebei gelijk.
Letterlijk heb jij gelijk, maar ik weet dat hij bedoeld, wat is de ET waarde van de S3.
Hij heeft namelijk een nieuw setje Rims gekocht en wilt weten of het past:D
Of dat hij de ET moet aanpassen (afdraaien)
 

superbia

Forumguru
Kan de verkeersbord herkenning en smarkt link los ingeschakeld worden via VCDS / DLC? Beetje klokken en klepels voor mij, maar ik weet dat een collega op zijn A5 allerlei features via een laptop heeft aangezet. Zou mooi zijn als dat op de Skoda ook zou kunnen. :)
 

achbrouwer

Forumguru
by the way:
heeft iemand al een nieuwe S3,en,en, en.....

volgende week ga ik kijken naar combi (voor het geval dat:Het blijft voorlopig bij kijken)
 

Gunner

Forumguru
Ik heb een vraag over de elektrische stoelen en de geheugenfunctie; is het zo simpel dat je de deur opentrekt en dan gelijk op de geheugenfunctie kan selecteren of is daar ingeschakeld contact voor nodig. Anders moet ik m'n vrouw (eventueel bij kopen SIII en Style uitvoering) aanleren om het op 'mijn standje' te zetten anders kom ik heul die auto niet eens fatsoenlijk in :sterretjes:
 
Bovenaan Onderaan