't was mijn beurt vannacht --> ingebroken

Blacky

Forumguru
La Vie staat erom bekend ondanks bewaking. Ik kom er nooit meer. Als ik in Utrecht moet parkeren heb ik mijn eigen privé plek. Waar ik met mijn bedrijfsauto parkeer is een ex-bedrijfspand waar een aantal parkeerplaatsen zijn en daar zet ik hem dan neer als het moet.
 

Thorgal

Forumguru
Wat ontzettend balen!!!
Heb je in de buurt nog rondgekeken of ze je persoonlijke spullen wellicht al gedumpt hadden?
Dat soort zaken, waarschijnlijk cadeau's met een zeer bijzondere herinneringen, zijn het meest vervelend.
De schade aan je auto (ook niet normaal natuurlijk) is middels de verzekering nog op te lossen.
Hoop dat je toch nog wat zaken terug kan krijgen!
 

Thorgal

Forumguru
Bij mij is een keer ingebroken in de parkeergarage direct naast het politiebureau maar geloof me .. Thuis aangifte doen (telefonisch of internet) is een stuk sneller ...
 

MarcoO2

Forumguru
Ik ga zo aangifte doen. Kan niet via internet ivm diefstal legitimatie. Gelukkig geen rijbewijs of paspoort, maar ook van het idee dat iemand met mijn deurwaarderslegitimatie rondloopt wordt ik niet blij...
 

dirkkroneman

Forumguru
#&*#@! Lijers.. Ik moet die lui ook niet in handen krijgen (of het nu bij mezelf gebeurd of bij een ander zie gebeuren), dan zijn ze slecht af.. Gewoon met je poten eraf blijven, "Is niet van jou..".
 
Bovenaan Onderaan