Superb l in de spotlights...

superburb

Nieuw lid
Helaas zit er op de superb 1 geen comfortknipper, enige manier is de hendel tegen de weerstand aan te duwen zondar dat tie werkelijk in de knipprlicht stand komt te staan.
 

remmie

Lid
Ik heb het er zelt ingezet. Is precies dezelfde set als in de golf 5, geloof ik, compleet met bedradingsschematje.
 

ruud-breda

Nieuw lid
hoi beste lezers
ik ben op zoek naar het afdekklepje van mijn tankdop
ik heb bij het tanken lomp gedaan en heb het klepje afgebroken
heeft iemand enig idee waar er ergens een sloop superb staat uit 2004, en liefst in de kleur blauw de dealer vraagt er in breda schandalige prijzen voor:disc:
mijn superb is een donkerblauwe 1.8i uit 2004 , een sedan waar ik overigens dik tevreden over ben
met de vriendelijke groeten
ruud
 

Gieliovd

Forumguru
Welkom Ruud,

Jammer dat dit gebeurd is. Ik denk niet dat je veel slopers zult vinden van dit bouwjaar.

Succes met zoeken!
 
Misschien een overbodige reactie, maar ik zou niet zo zeer vasthouden aan een sloper uit 2004. Of zijn de bouwjaren daarvoor en daarna met een andere klepvorm gebouwd?

Oh ja, ik zou ook eens rondkijken of het tankdekselklepje van een passat niet toevallig hetzelfde is (mits die dan ook in die kleur is geleverd, tip: zoek hiervoor eerder op kleurcode dan op kleurnaam, aangezien die laatste bij verschillende 'zuster'merken wel eens wil verschillen, terwijl de code en kleur dus hetzelfde kan zijn). De Superb is namelijk min of meer de (Chinese) Passat.

Succes met zoeken!
 

Monteurtje

Forumguru
Dat comfort knipperen is achteraf wel te monteren. Met relais e.d. Is wel te doen. Heb het een keer ingebouwd in een superb. Ik weet niet of dat ook via skoda te krijgen is. Volgens mij was dat setje wat ik had via de VW dealer gekomen. Maar dat is al wel 2 jaar geleden dus dat weet ik niet meer.
 

Kunstje

Nieuw lid
IMG_0023.JPG IMG_0025.JPG IMG_0027.JPG Hallo,


Sinds 1 week is er weer een tevreden Skoda rijder bij . ;)
Trots rijden we rondt in een SuperB uit 2004.
Onder de kap snort een 1.8 turbo en met maar 135238 op de teller is hij voor ons weer vers .

Net even het forum gelezen over een weigerd dashboard kastje lampje en ja die hebben wij ook .
Het enigste waar ik nog naar moet kijken is de stoelverwarming aan de bestuurders zijde , deze doet het niet (iemand ervaring mee)

Voor de rest is de auto helemaal perfect zeker achterin met 3 jongens van 14-17-17 jaar .

Groet
Mark
 

Yetibean

Nieuw lid
Ik hoop ook een tevreden Skoda rijder te worden (rijd al jaren Volkswagen); gisteren namelijk een white candy Yeti Ambition Arctic besteld! Kan hem volgende week zaterdag al ophalen!
 
Bovenaan Onderaan