Superb l in de spotlights...

deze ziet er zeker indrukwekkend uit, en als er dan ook de 2.8 30v onder de kag ligt is het zeker een autobahn razer.
 

Hetzer

Forumguru
Het valt me op dat er nog zo wenig Topics van de Superb zijn , hoeveel forum leden hebben eigenlijk een Superb?????
 

Bijlagen

  • 844-superb.jpg
    844-superb.jpg
    20,7 KB · Weergaven: 83

Exciter

Administrator
Hoeveel leden zullen een Superb kunnen betalen? /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Leaserijders misschien??

[/ QUOTE ]

Dat denk ik ook, en misschien de doelgroep die deze auto wel cash kan betalen is niet zo geintresseerd in een forum /forum/images/graemlins/confused.gif en daarom hier niet actief.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mooie kar,mooie opvolger voor mijn Leon.

[/ QUOTE ]

Alleen wel 2x zo duur als je Leon.
 

Dutch4x4

Senior Member
Och, tweedehands valt het wel mee. Verzekering en wegenbelasting vallen natuurlijk wel wat hoger uit.
 

Dutch4x4

Senior Member
Seat Online kan trouwens bijna wel een subafdeling Skoda Online beginnen... /forum/images/graemlins/grin.gif

O nee, daar is skodaforum.nl al voor!
 
Je weet op Seat-online is iedereen welkom en jullie hanteren hier ook wel een vrij beleid zo te zien en een V6 is mooi,maar ga toch maar voor een 1.8T,kan je door wat kleine aanpassingen een leuk vermogen uithalen.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Och, tweedehands valt het wel mee. Verzekering en wegenbelasting vallen natuurlijk wel wat hoger uit.

[/ QUOTE ]

True, ik denk dat het tweedehans een mooi alternatief is voor andere auto's uit deze klasse. Moet je alleen wel net de uitvoering tegenkomen die je graag wilt, is toch niet echt een veel voorkomende auto dacht ik zo.
 
De Superb vind ik inderdaad een mooie auto. Ik heb wel even staan twijfelen maar uiteindelijk is het toch de Octavia Combi geworden vanwege de kofferruimte. In de lease was het verschil voor mij zeer gering, maar dat hangt natuurlijk sterk af van het type dat je hebt.

De goedkoopste Superb is altijd nog aanzienlijk goedkoper dan een complete Octavia Combi.
 

Hetzer

Forumguru
Ik zag in de leden-lijst wel 2 namen SUPERB en SUPERB EST , ik neem aan dat dit Superb rijders zijn , beide met o posts!!
Kom op jongengs deel jullie ervaringen ,over jullie Uber-Skoda eens met ons!!!!!!!!! /forum/images/graemlins/grin.gif /forum/images/graemlins/grin.gif
 
@Michael, Stuur ze anders een PM, als ze hun e-mail notificatie aan hebben staan hebben ze snel genoeg door dat er naar ze gezocht wordt /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Bovenaan Onderaan