@
havana1982 : Bedoel je de aanschafprijs van een Superb 1.6 TDI ? Die begint momenteel zo rond de € 15000,00.
Ze zijn er voordeliger maar dan moet je exorbitante kilometerstanden accepteren. Wachten en blijven zoeken in alle gaten en kieren van het www loont absoluut.
@
newwolf84 : Ik moest er ook iets van 150 km. voor rijden maar omdat de auto mij dusdanig aanstond en van Rijswijk ook vaak 's avonds te bezoeken is, (wel even bellen) heb ik het er toch voor over gehad en zo zat ik 450 km. later in de Superb (eerst kijken, 300 km heen en terug en toen ophalen, 150 km.)
De onderhandelingsruimte is niet al te groot bij van Rijswijk, mede door de scherpe prijsstelling. Zorg van te voren dat je een prijs in je gedachten hebt voor de auto die je wilt inruilen en hou deze niet te laag aan. Dat is hun eerste vraag. Vervolgens start de onderhandeling en zul je tot een compromis moeten komen. Bij mij was er in de eerste instantie een verschil € 800,00 en heb moeten praten als brugman om dit te halveren wat uiteindelijk wel gelukt is. En, eerlijk is eerlijk, ik heb de Superb uiteindelijk voor een hele strakke prijs. Elders had ik meer betaald.