Superb II Facelift stuur in Pre-Facelift Superb

Highway

Forumguru
Heb dan wel een pre facelift S2, maar kan niet zeggen dat ik een glad stuur heb. Zoals @Jee13 opmerkt, het lijkt erop dat je stuur vettig is door de glans op de foto, maar kan ook natuurlijk door slijtage komen. Mogelijk je stuur een keer opknappen, wordt die ook stroever van.

Je stuur is van de facelift - pre facelift heeft een andere airbag. Je hebt wel het 4 spaaks stuur. De onderste is het 3 spaaks stuur.
 

JeSko

Forumguru
Thanx @Chrisjemol , was in de war met al die sturen maar nu zie ik het ook:thumbsup:

@Highway

Zal het eens bekijken maar zo blinkt het niet in de auto zelf, echter is het wel een stuur met weinig grip, met één hand de boel rondgooien was in mijn Peus makkelijker door de betere grip en kleiner stuur, maar goed zelfs zo'n auto als de Sup, die bijna perfect is, heeft zijn dingetjes:D
 

VAG-man

Forumguru
Een stuur moet je ook nooit behandelen met cockpit spray of iets dergelijks. Daar wordt het veel te glad van. Door de glimende laag lijkt het erop dat het stuur hiermee is behandeld @JeSko.

PS. Je moet je band oppompen.
 

JeSko

Forumguru
@VAG-man

Is oude foto ;) cockpit spray heb ik wel laar gebruik ik nooit op men Sup, aangezien alles bovenop van een soort softtouch materiaal is ( soort leer of whatever?).
 
Hoi hoi.

Vorige week ook mijn stuur binnen via cars-equipment.

Volgens de site compatible met mijn pre-facelift S2.

Alles werkt, behalve de flippers.
Iemand ervaring hier mee?

Software of een andere sleepring?

Gr. Mark
 
Bovenaan Onderaan