Super Rollerbankmeeting JD Engineering 4 Juni 2016

Welke datum kan je


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

RefleCs

Forumguru
Wat veel mensen ook interessant zullen vinden is verbruik voor en verbruik na tuning. Aangezien je vaak hoort dat met tuning de auto ook zuiniger wordt.
 

micky

Forumguru
Wat veel mensen ook interessant zullen vinden is verbruik voor en verbruik na tuning. Aangezien je vaak hoort dat met tuning de auto ook zuiniger wordt.

Dat is wel zo'n mooi "verhaal" zo wordt het thuis aan de vrouw verkocht, niemand laat toch ECHT zijn auto chippen om minder te verbruiken? of ben ik nu naïef:deuk: Koop dan een kleinere motor of beheers je rechter voet echt:maakmegek:

Sorry, maar ik persoonlijk geloof wel dat je minder KUNT verbruiken, maar ik geloof niet dat er mensen zijn die de kosten van een chip aan brandstofbesparing terug verdienen....
 

sitechris

Donateur
Verbruik is vergelijkbaar na tuning. Ik rijd natuurlijk veel snelwegkilometers en belast de TDI maar beperkt. Dat is anders als je vaker volgas rijdt.
 

Cordoba

Forumguru
@Arreslee Als ik het verhaal zo lees over de schoepenverstelling van je turbo ben je bij Jos aan het goede adres (en die zijn er niet veel in NL voor dergelijke zaken). Jos zal je prima kunnen vertellen wat je het beste kunt doen, mogelijk dat ie adviseert om de turbo niet alleen schoon te maken, zodat de schoepverstelling weer gangbaar wordt, maar bijv. ook preventief turbolagers vervangen als de boel toch open ligt. Gevoelsmatig heeft je turbo heel wat rondjes gedraaid, maar mogelijk kan ie na een opfrisbeurt weer heel lang mee.
 

RefleCs

Forumguru
Dat is wel zo'n mooi "verhaal" zo wordt het thuis aan de vrouw verkocht, niemand laat toch ECHT zijn auto chippen om minder te verbruiken? of ben ik nu naïef:deuk: Koop dan een kleinere motor of beheers je rechter voet echt:maakmegek:

Sorry, maar ik persoonlijk geloof wel dat je minder KUNT verbruiken, maar ik geloof niet dat er mensen zijn die de kosten van een chip aan brandstofbesparing terug verdienen....

Eens maar het is een veel gehoord dingetje dan is het juist leuk om bewijs te leveren dunkt mij.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Nee, als je het alleen om het verbruik is te doen, kun je er beter niet aan beginnen; het is meer "leuk meegenomen"
 

Kempes

Forumguru
Volgende keer maar een wintermeeting houden en hopen dat het koud is...goed voor de pktjes....
 

Race Eend

Forumguru
Iets verlaat, maar hier heb ik maar even een verzamelbak van foto's (ook uit dit topic) en de uitdraaien geplaatst:

Skoda Forum Meeting @ JDEngineering - 4 Juni 2016
https://www.facebook.com/JDEngineering.nl/photos/?tab=album&album_id=1096506880395926



13403120_1096507190395895_812057234325854923_o.jpg



13316982_1096507300395884_2456562091200432135_o.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan