Super Rollerbankmeeting JD Engineering 4 Juni 2016

Welke datum kan je


  • Totaal aantal stemmers
    18
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

bakker tuning

Nieuw lid
Goede avond heren en dames
Komt er nog een keer zo n meeting bij jd engineering?
Ik zou daar dan ook graag deel aan willen nemen.

Ik hoor graag van jullie.
Alvast bedankt
 

bakker tuning

Nieuw lid
Goede avond Rosinfield

Ik ben pas nieuw hier dus ik laat dat liever over aan de prof s hier op het forum.
Ik zag de foto s van de meeting en lijkt me super leuk.
Mij vraag aan jouw of een ander die dit heeft geregeld is dan ook zijn er misschien nog meer skoda liefhebbers die bij jd engineering ook hun skoda willen laten chippen en of op de dyno bank willen.

Ik hoor graag jullie reactie.
 

Rosinfield

† In Memoriam
we kennen hier geen profs hoor en zoiets initieren kan iedereen die dat wil. Nu je dat gedaan hebt, zal vanzelf gaan blijken in hoeverre er meer interesse bestaat en kunnen jullie je dan over de organisatie gaan buigen.
Overigens is het altijd leuk hoor, bij JD. De keren dat ik er was, heb ik tenminste leuke dingen gezien. Zelfs een paar keer toen ik dat pokkeneind voor niets bleek te hebben gereden omdat mijn Yeti niet aan de OBD wilde.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

duopenotti

Senior Member
Ik heb wel interesse. De Rapid heeft al weer meer dan 5000 km. op de teller dus wat mij betreft tijd voor een tune up!
 

Hetzer

Forumguru
30
@ertromp ja hoor hij is weer een ochtendje bij Vagtechniek geweest en zoals verwacht is er kosteloos nieuwe software in gezet. Daarna rondje snelweg gedaan met de pc eraan en als een zonnetje nu.


want het was herschreven ??

Is er bij JD ook de regel , dat er kosteloos nieuwe software word ingezet, na een update ?
 

Ridley

Forumguru
Klopt! Ben echt super tevreden over hoe zij hier mee omgegaan zijn. Ook duidelijk in de uitleg voor, tijdens en na.
 

Kempes

Forumguru
@Hetzer , normaal wel, maar als de dealer behalve de software-update ook iets aan de hardware heeft veranderd en JD daardoor niet meer simpelweg de tuning kan terugzetten dan zullen ze om een bijdrage kunnen vragen.

Ik heb dit begin Maart met ze besproken. Mijn O2FL laten chippen terwijl ik wist dat er vanwege de sjoemelpraktijken een update aan zit te komen, waarbij de dealer waarschijnlijk meer dan alleen de software gaat veranderen...
 

bakker tuning

Nieuw lid
Goede dag

Mijn vraag is

Als je bij jd engineering je skoda wil laten chippen kan je via het skoda forum dan wat korting krijgen?
Of geld dit alleen als er weer een meeting dag wordt georganiseerd.
Helaas heb ik de laatste meeting gemist van 4 juni 2016.
Misschien is er iemand die mij hier antwoord op kan geven.

Mvg Ricardo
 

bakker tuning

Nieuw lid
Bedankt ridley voor je snelle reactie helemaal top.
Ik zag dat er ook al paar andere mensen geïnteresseerd waren voor de winter of voorjaar 2017.
Als er nog meer mensen geïnteresseerd zijn hoeveel moet je er hebben voor zo n dag te organiseren.
Die dan op de bank willen of laten chippen.

Mvg Ricardo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan