Sunnyboy nodig bij sunset

Jstruijk

Senior Member
Ik heb zelf Sunniboys en mijn broers hebben privacy shades. Kan wel zeggen dat sonniboys beter verduisteren dan de privacy shades. Verder vind ik de pasvorm ook net iets beter, de bevestiging wat makkelijker en degelijker en is het achterraam in 1 stuk ipv in 2 delen zodat je geen naad hebt in het midden. Je ziet ook vrij duidelijk dat de structuur van de gaatjes anders is. De gaatjes lijken wel groter bij privacy shades.
Ik heb ook sunset in de O3 maar dat is voor ons echt niet voldoende. Icm met sonniboys is het voor ons perfect.
We hebben ze er nu een aantal maanden in zitten en zijn enorm tevreden. Het was een paar dagen wennen, maar ook snachts geen last (meer) van.
Bijkomend voordeel is dat je de ramen open kunt doen voor ventilatie en dat er geen ongedierte binnen kan.
Bij een evt volgende Skoda voor ons geen sunset meer maar direct Sonniboys.
 

Joske

Forumguru
Wacht de winter nog even af zou ik zeggen, dan kan je de shades nog verwijderen en heb je toch nog privacy en lichtverduistering met de sunset.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik rij inmiddels al een jaar of 7 altijd met Sunset en SB's (4 jaar O2C en 3 jaar F2C GL). Ik heb onder alle weersomstandigheden. zowel overdag als bij duisternis voldoende zicht naar achteren. De O2C had een zelfdimmende binnenspiegel - dat maakt alleen verschil als er iemand met verblindende verlichting achter je zit en zodra die weer uit beeld is schakelt het dimeffect zich ook weer uit zodat het zicht zich herstelt. De Fabia heeft dat niet en ik mis het ook eigenlijk niet.

Ik heb echt geen enkele reden om ze er 's winters uit te halen. De inkijk is zo goed als nihil en dat geeft extra privacy, wat ik wel aangenaam vind.
PS viel voor mij direct af vanwege die smerige dubbele rand midden over de achterruit. Dan maar liever iets meer besteed... :jaja:
 
Laatst bewerkt:
ik zou kiezen voor Sonniboy, kun je in principe ook nog verkopen als je van auto wisselt of meenemen naar een andere maar gelijke auto.
 

Jstruijk

Senior Member
Ik heb ervaring met beide en hoewel folie iets helderder naar buiten kijkt gaat mijn voorkeur uit naar sonniboys vanwege de voordelen welke al veelvuldig genoemd zijn hier.
 

TL@

Forumguru
Verduisteren, 95% is ideaal. Heb ik ook. Je kan nog perfect naar buiten kijken maar er komt geen zon naar binnen.
 
Bovenaan Onderaan