Sunnyboy nodig bij sunset

wimpie33

Senior Member
Iemand ervaring met de Sunset op de Octavia 3 hoor veel dat niet donker genoeg is en niet helpt tegen de zon

Iemand ervaring hiermee??
 

CDK

Forumguru
Van harte welkom op dit mooie informatieve en gezellige forum!
Heb je het meet & greet topic al gezien? Stond vermeld in het regelement wat je geaccepteerd hebt om lid te kunnen worden ;)
Ook is er een mooie zoekfunctie aanwezig waar je Sunset en Sonniboys in zou kunnen tikken...., succes en alvast bedankt voor je voorstelling in jouw eigen meet & greet topic ;)
 
@wimpie33, in vergelijking toch mijn vorige auto (Opel Insignia) was voor mij de sunset van Skoda ook niet donker genoeg, ik heb Sunnyboys geplaatst en ben nu helemaal tevreden, je kunt nauwelijks/niet naar binnen kijken maar wel naar buiten en de passing is prima waardoor de montage erg eenvoudig is.
 

CDK

Forumguru
ramen laten tinten met folie is mooier én handiger in jouw geval denk ik....
 
  • Leuk
Waarderingen: TL@

Joske

Forumguru
Ik vind de sunset ook maar nét genoeg, of beter gezegd: nét te weinig als de zon stevig op de ramen zit. Ik spreek ook alleen maar uit ervaring met de O2 maar ik vermoed dat percentages hetzelfde gebleven zijn.

De sonniboys stonden op de wishlist van de O2 en ik vermoed dat deze gewoon terug op de wishlist van de O3 gaan komen. Wel ga ik ze niet meer nemen voor de kofferklep, dit zijn er nu af op de Faab en dat rijdt toch net iets beter. Alleen nadeel van de lichten van achterliggers, dat wel natuurlijk. Maar daarvoor heb ik sunset op de O3 nog natuurlijk ;)
 
Ik heb inmiddels ook extra zonwering aangeschaft in de vorm van Privacy Shades. Zijn goedkoper, alleen bestaat de zonwering voor de achterklep uit 2 delen. Ik gebruik het echter niet voor de achterklep, want je ziet echt geen ene @(%#^. Vooral niet als het regent.... :sterretjes:
 
@wimpie33 geluksvogel! Is echt fijn. Mijn dochter 3,5 is helemaal blij met de extra verduistering. Wij dus ook! Geen gegil meer!:cool:
@Joske goede vraag. Ik weet het niet. Voor de combi zou ik het i.i.g. niet nemen. Ik vond het zonde dus heb het een week geprobeerd, maar vooral met regen of bewolkt weer is het niet prettig. Daarnaast heb je het voor de zo'n niet nodig. In tegenstelling tot de HB. Daar is het wel aan te raden. Misschien kun je even bellen naar Privacy Shades. Aardige gasten!
 
Bovenaan Onderaan