Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné

andrehj

Forumguru
Kan je toch ook kleiner gaan rijden? Of heb je alleen voor de vakantie de grote kofferbak nodig?:pieker:
Ik heb de Superb niet voor z'n kofferbak gekocht, dan had ik net zo goed een O2 kunnen kopen.
Nee, de S2 is er vanwege de interieurlengte (afstand tussen gaspedaal en leuning achterbank) gekomen. De S2 is (op een verlengde S-klasse na) de enige auto waar ik comfortabel voorin kan zitten én er ook nog een (groot) kind achter mij kan zitten.
 

s-line

Forumguru
Serieus? Kom je nooit verder als de supermarkt op de hoek dan?
Nee,daarom is hij ook weggegaan!:tongue:
Ik zat er 80% alleen in en daarom toch te groot, en boodschappen doe ik op de fiets,nou goed!;)
En tja kinderen moet je tegenwoordig overal tevreden in houden hè, ipad,iphone multimedia tv's aan de hoofdsteun en veel beenruimte...:D
 

Noord26

Forumguru
Ik zit er 5% van de tijd alleen in. Meestal (meer als 80%) zitten we er met minimaal 3 personen in. Dan begrijp ik wel dat je hem weg hebt gedaan idd. ;)
 

s-line

Forumguru
80% is wel veel zeg! Doe je aan carpool'en?
Of heb je voor naar je werk ook een andere auto?;):D
 

VWim

Forumguru
Een setje echt mooie wielen in 19" zijn wat mij betreft de volgende:
attachment.php
 

Frank

Forumguru
Kijk, dát zijn mooie wielen die toch classy en sportief zijn. Niet die patserdingen van paar pagina's terug. Sorry Corné...
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Geeft niet @Frank, je vind ze mooi of je vind ze lelijk ;) Ze komen er hoe dan ook onder te liggen komende zomer :jaja:
Die Helios hebben idd de perfecte maat @Jee13 (ik had ze al gecheckt) maar ik vind ze 2e hands tussen de 1100,- en 1400,- en nieuw voor 2400,- dat is me te gortig!
 

VWim

Forumguru
Gooi die putdeksels in de bingo en ga aankomende zomer op mooie Helios rijden, dan heb je tenminste echt een strakke wagen. :thumbsup:.
 
Bovenaan Onderaan