Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné

Frank

Forumguru
Nooit op een hoek op de parking van de supermarkt: mensen met karren veroorzaken volgens mij meer krassen dan andere auto's. Nee?
 

Ridley

Forumguru
Nee hoor: uiterste hoekje pakken, daar komt niemand. Al jaren succesvol, tegen de zin van vrouwlief in
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Joske

Forumguru
Als ik dit allemaal hier lees... dan was het volgens mij een actieve voorwaarde om lid te kunnen/willen worden van het Skodaforum :D

Mijn vrouw is al veel verder hoor jongens.. die zoekt zelf actief mee naar "veilige" plekjes om de auto te parkeren! ;)
 

andrehj

Forumguru
Waarvoor heb je dan eigenlijk nog een superb? Voor de gein of voor de buren?
I.i.g. niet voor de boodschappen. Die doen we gewoon op de fiets (2x per week, met een boodschappenkrat achterop). De Superb gebruiken we voor de lange afstanden en voor een enkel kort stukje als mijn vrouw met de Twingo weg is.
 

s-line

Forumguru
Kan je toch ook kleiner gaan rijden? Of heb je alleen voor de vakantie de grote kofferbak nodig?:pieker:
 

Canon-Eye

Forumguru
Helemaal mee eens, zo doe ik dat ook. En een stukje verder met je karretje lopen is alleen maar goed voor de lijn :thumbsup:
Nog een heel andere oplossing: terwijl mijn vrouw in de supermarkt is, zit ik rustig in de auto te lezen in het dichtstbijzijnde vrije vak.
Dit heeft een sterk voorzichtigmakende uitwerking op aangrenzende parkeerders en mensen met karretjes... :jaja:
 
Bovenaan Onderaan