Suggesties voor zomer en winterwielen / banden voor de S2 van Corné

CDK

Forumguru
Vanavond heb ik mijn gouden Audi 20" glimmers verkocht, degene die zich geroepen voelen en suggesties hebben wat de nieuwe set zou moeten worden mag dat hier laten weten en plaatjes posten.
Ik ben op zoek naar 20" 8.5J en om en nabij de ET45 dus kom er maar in :jaja:;)
 

Octavia32

Forumguru
Goed bezig Corné.... Denk dat die bentleys die hier het forum gepasseerd zijn wel iets voor jouw zullen zijn. Heb niet snel een plaatje via tapatalk maar je weet wel welke ik bedoel.
 

kansberg

Forumguru
Wat betreft de verkoop van je gouden Audi glimmers: applaus voor je zelf! Maar ook een applaus van mij want ik durf nu wel te bekennen dat ik het niet mooi vond. En zoals je weet ben ik altijd politiek correct in mijn beoordelingen :D

Maar nu...toch weer 20"?... Mijn smaak (voor wat het waard is), is meer Skoda Original, al zullen deze niet in 20" bestaan. Zit te denken aan een mooie 5-spaaks met niet teveel tierelantijntjes...

5-spaaks.jpg
 

Blackokkie2

Forumguru
Lambo?

Carbon_wheels_20_inch.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@kansberg, tegen mij kan je alles zeggen hoor, en met die gouden glimmers kon ik commentaar verwachten natuurlijk, de 1 vond het super en de ander spuuglelijk ;)
 

CDK

Forumguru
Post 4 en 5 spuuglelijk, maar 6 is super dik! :thumbsup: maar dat zal de prijs ook zijn helaas :(
 
Bovenaan Onderaan