Sub's Octavia ABt

Rictavia

Actief lid
Idd rns zou een optie zijn maar, zijn die niet erg geliefd door bepaalde mensen die vaan snachts werken?
Plus die dingen zijn aardig aan de prijs , toch?

Is dan het (aanpassen) van mijn radio geen betere en veiligere oplossing???

Klopt dat is ook de reden voor ons geweest om te zeggen, jo haal die RNS (Columbus) eruit en zet er een RCD in (Bolero)

Aan de prijs, ja ligt er ook net aan waar je ze koopt denk ik. De dealer rekent natuurlijk de hoofdprijs!

subdivision

Forumguru
Ik heb inmiddels al de stickers verwijderd, sponningen schoon gemaakt en in de poets.
Motor afdekplaat aangepast, die rammelde behoorlijk.
Ruitenwisser afdek dopje in carbonfolie..

Misschien binnenkort even de koplampen wetsanden en polijsten, zitten wat kleine dingetjes op..

F0RM4N

Lid
Zo hee, bruut ding man! Ziet er gelikt uit.
Dit is toch ideaal, heb je een ontzettend gave kar waar de hond nog achterin past ook ;)
Geniet ervan in ieder geval.

subdivision

Forumguru
ta techniks geloof ik.

Vandaag ook weer wat dingentjes gedaan,

Koplampen gepolijst
Xenon look 4300k pitten erin(groot en mistlichten zijn besteld)
Nieuwe knipperlichtbollentjes(oude was de lak af)
Polo 6r antenne
Led kentekenplaat verlichting

Ben nu bezig met w8 verlichting pas aan het maken.
Voorste binnenlichtunit zit nu achterin de hemel..

Foto's volgen

subdivision

Forumguru
1.
Kan iemand mij vertellen wat ik nodig heb om op mijn nexus een bluetooth carkit te krijgen?
Wij hebben allebij een HTC telefoon die daarop zou moeten.

2.
Ook zou ik graag usb en dvd willen kunnen spelen met in de toekomst schermpjes achterin.

Wat heb ik hier allemaal voor nodig?
Prijzen zou ook fijn zijn, ben al flink aan het zoeken geweest maar kom er echt niet uit.

Liefst heb ik geen rns omdat die imo veel gestolen worden en als ik de nexus hou en die uitbreid met alle opties dat van buiten af niet zichtbaar is... Toch??
Of zijn de nexus ook erg geliefd.

Alvast bedankt

Rallye

Forumguru
Zonder afbreuk te willen doen aan je auto: de Nexus is niet (meer) erg geliefd. In de bladen wordt zelfs de bij "voorbijgangers" erg geliefde Clumbus inmiddels al ouderwtes en langzaam gevonden.

Ik weet niet of je de Nexus kunt uitbreiden met al die opties. Kan een Nexus de beelden van een externe DVD-speler weergeven? Ik ben zlef erg tevreden over mijn Bury carkit (hoewel er ook andere ervaringen op het forum zijn), waarbij je zelfs twee telefoons tegelijkertijd kunt gebruiken. Micht het met de Nexus niet lukken, dan zou eens kijken bij Zenec (gebruik de zoekfunctie van het forum maar eens, ook via Google kun je er veel over vinden). Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar wat ik op beurzen gezien heb vond ik erg mooi. Je kunt er alles mee wat jij wilt: carkit (van Parrot zelfs, geloof ik), DVD, extra schermpjes en ook navi.

Zie: http://www.autoshopdetijger.nl/zenec-ze-nc2010-voor-skoda-octavia-superb-yeti-fabia-p-3173.html

subdivision

Forumguru
Vandaag de Octavia gewassen voor de lakverzegeling die er morgen opkomt.
En gelijk wat foto´s geschoten.

W8 verlichting paste niet, dus maar voor een wat luxere achter verlichting gekozen , nu met 2 leeslampjes

subdivision

Forumguru
Vandaag Jan op bezoek gehad om de Octavia te polijsten en te voorzien van Lak verzegeling.
Hier de foto's

Voor de polijstbeurt

Tijdens de verzegeling

Het resultaat, ik ben er weer erg blij mee, blinken als een dolle..

tmr1905

Nieuw lid
Ben pas net lid op het forum en ook op zoek naar een Octavia. Toen kwam ik in jouw topic terecht. Wat een mooie wagen heb je zeg, mooie verlaging en heerlijke velgen. Veel plezier er van. Weet je toevallig de naam van de kleur (kleurcode)? Erg mooie kleur. Volgens mij doe je ook aan 'detailen' zo te lezen?

Bovenaan Onderaan