Sub's Octavia ABt

subdivision

Forumguru
Nee daar zit ik niet op, zit al op zoveel fora.

subdubbers.nl/forum (van me zelf)
vwforum
volksforum
Caddyclan
passatforum
audiforum
cleaned
en natuurlijk het Skodaforum :yeah:

subdivision

Forumguru
Vanavond mijn nieuwe winterwielen opgehaald.
Kon een goede deal sluiten met inruil van mijn Monoblocks.

Het zijn geworden: Abt Sportline 18 inch 8.5j

Daarna gelijk doorgereden met Mark om een setje Pirelli winterbanden op te halen in de maat 225-40-18

Hopelijk zaterdag monteren...

subdivision

Forumguru
Omdat er eigenlijk te kleine banden op liggen nl 215-40-17.
Maar deze set is verkocht, en zou wat anders voor in de plek komen.

Deze 18 inch orginele Abt velgen:

Maar deze gaan ook weer weg en zijn te koop.

KOmen waarschijnlijk mercedes wielen voor in de plaats, nog even afwachten op de verkoper van die wielen...

subdivision

Forumguru
Vandaag mijn nieuwe winterwielen opgehaald en even snel gepast voor de looks.
Zitten nog geen spacers of iets dergelijks tussen, ook de banden zijn nog niet de juiste.

Het zijn geworden:
Mercedes benz Segins 17 inch 7.5j et46 in creme kleur gecoat.

Was inmiddels ook al behoorlijk donker dus de foto's zijn niet super, ook de auto zal nog een stuk omlaag gaan als de juiste banden erom zitten..

Abt wielen zijn al weer verkocht, maar blijven binnen de club..

subdivision

Forumguru
Vandaag na het werk de velgen op gehaald, en gelijk gemonteerd.

Voor zit een halve cm spacer en achter 1 cm.
Ook is de auto 2.5 verder naar beneden geschroefd.

Bandenmaat is 205-50-17 Pirelli winterbanden, liever wat platter gehad , maar voor de winter is het zo wel ff goed..

Alleen nog een keer de stickers eraf halen van de vorige eigenaar en andere naafdoppen..

VEEJAY

Forumguru
Wat JC bedoeld te zeggen is denk ik dat je nog die sportgrill moet hebben (die JC op zijn Octavia had) om het plaatje helemaal af te maken :)

___JC___

Forumguru
Deze was het, die 'Y' die zichtbaar is had ik er overigens uit gezaagd. Heeft verder geen echte functie.

60004.jpg

VEEJAY

Forumguru
+2pk was het toch met die grill JC? Vanwege de betere airflow naar je Front Mounted Intercooler en Air Intake Pipe, toch?

___JC___

Forumguru
Ik heb geen idee VJ, maar in ieder geval genoeg om jouw op maat getunde JD Octy bij te houden ondanks het strafgewicht.. :)

subdivision

Forumguru
Mmm, best een mooie grill, maar eigenlijk wil ik de orginele grill behouden en dan het liefst het skoda logo in kleur van de auto of het nieuwe zwarte logo erin.

Iemand een idee welke ik moet hebben of past dat sowieso niet ?

Waar is die grill te koop? Superskoda ?

VEEJAY

Forumguru
Hier kun je nog meer inspiratie mee opdoen, jammer dat ik al het geld aan motorisch tunen heb uitgegeven anders had mijn auto er vast zo uitgezien:

P1030717.jpg

Bovenaan Onderaan