Suberb verlagen met Eibach

Antera

Donateur
Als dit 2 en 3 cm lager is eet ik mijn schoenen op:nailbiting:.

Dit is echt die cm ters lager meten is weten. Let wel en SuperB ligt ook erg hoog standaard. Daar schrik je van. Je ziet pas het verschil als je hem binnen zet en je hem verlaagt en dan weer op zijn pootjes ziet. Ik zal de volgende keer voor en na foto's maken

@eddiea eet smakelijk en foto voor en na graag
 

stijnheidi

Senior Member
De officiele foto's. De foto van de nieuwe situatie is niet echt geweldig maar de zon wou nog niet meewerken. Voor de duidelijkheid de foto met de gehele auto is de nieuwe situatie...
 

Bijlagen

  • nieuw.jpg
    nieuw.jpg
    369,1 KB · Weergaven: 167
  • oud1.jpg
    oud1.jpg
    427,8 KB · Weergaven: 183
  • oud 2.jpg
    oud 2.jpg
    338,9 KB · Weergaven: 147

CDK

Forumguru
Verschil lijkt niet al te groot te zijn, misschien schept een close up meer duidelijkheid.
 

stijnheidi

Senior Member
ja de foto's waar niet de hele auto op staat is de oude situatie. Zal eens kijken of ik een keer en betere foto kan maken van de nieuwe situatie. Ik zal maar zeggen in het echt is ie lager ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

___JC___

Forumguru
Deze verlaging heb ik volgens mij ook, 2cm voor en 3 achter met Eibach. Smoelt net ff wat beter, maar is zeker niet te laag.
 

eddiea

Forumguru
Tsja..... Je moet wel erg goed kijken om een verschil te ontdekken. Maar je bent er gelukkig mee en daar gaat het uiteindelijk om. Veel rijplezier ermee;)
 

stijnheidi

Senior Member
Ik ben er inderdaad gelukkig mee. Smoelt net iets sportiever en rijd scherper. Dan nog op verzoek een paar close up foto's van de nieuwe situatie.
 

Bijlagen

  • nieuw2.jpg
    nieuw2.jpg
    348,5 KB · Weergaven: 126
  • nieuw1.jpg
    nieuw1.jpg
    418,2 KB · Weergaven: 121
Bovenaan Onderaan