Beste monteurs,
Helaas heb ik wee een akkefietje met mijn Skoda Fabia 1.2 TDI Greenline uit 2010...
Vorige week kreeg ik een storing op het roetfilter, volgens het boekje begint de motor dan met regenereren. De storing bleef onlangs hoog in de toeren rijden op de snelweg enkele dagen staan. Daarna verdween de storing. Een dag later weer een storing: uitlaatgas controlesysteem, welke na 1 dag over de snelweg rijden weer verdwenen was. De dag erna heb ik diesel additief aan de brandstof toegevoegd, je weet nooit waar dat goed voor is.
Ik heb de auto uitgelezen (terwijl geen controle lampjes brandden) en kreeg de volgende storing te zien:
E8 P2454 Diesel Particulate Filter Pressure Sensor "A" Circuit Low
Helaas kwam vandaag de storing op het roetfilter weer te voorschijn.
De EGR klep is vervangen onder coulance bij 50000 km, nu staat er 106000 op.
Kan iemand mij wat wijze raad geven op bovengenoemd probleem?
Helaas heb ik wee een akkefietje met mijn Skoda Fabia 1.2 TDI Greenline uit 2010...
Vorige week kreeg ik een storing op het roetfilter, volgens het boekje begint de motor dan met regenereren. De storing bleef onlangs hoog in de toeren rijden op de snelweg enkele dagen staan. Daarna verdween de storing. Een dag later weer een storing: uitlaatgas controlesysteem, welke na 1 dag over de snelweg rijden weer verdwenen was. De dag erna heb ik diesel additief aan de brandstof toegevoegd, je weet nooit waar dat goed voor is.
Ik heb de auto uitgelezen (terwijl geen controle lampjes brandden) en kreeg de volgende storing te zien:
E8 P2454 Diesel Particulate Filter Pressure Sensor "A" Circuit Low
Helaas kwam vandaag de storing op het roetfilter weer te voorschijn.
De EGR klep is vervangen onder coulance bij 50000 km, nu staat er 106000 op.
Kan iemand mij wat wijze raad geven op bovengenoemd probleem?