Joske
Forumguru
om welke reden? (ik vraag dit uit interesse voor alle duidelijkheidMaare geen streetcomfort nemen op zo een auto met dit vermogen.

om welke reden? (ik vraag dit uit interesse voor alle duidelijkheidMaare geen streetcomfort nemen op zo een auto met dit vermogen.
Zal ik zeker doen bart. Ik had net even mijn "vereisten" doorgemaild" en dat is niet zoals de meeste dat hij lekker plat en strak moet liggen.@wachma wat een vermogen zeg een wolf in schaapskleren heerlijk.
Ben wel benieuwd of een verlaging het vermogen beter op de weg brengt.
Heb er zelf ook last en wil op dat stuk zeker een verbetering aan de auto.
Mocht je een verlaging doen wil je de bevinden dan hier schrijven?
Veel plezier met de RS en het vermogen maar dat komt wel goed.
Grt Bart
inderdaadHet lijkt me wel wat om eens het verschil in beleving te ervaren met onze auto's![]()
voor de geïnteresseerden:
onzin, sorry @peterrapidStreetcomfort is wat te slap met zo een vermogen als heel snel het circuit opgaat je hebt een set nodig die met een hogere uitgaande demping. Ook om meer tractie te garanderen.
Volledig met je eens, helaas is me het antwoord ook schuldigHeeft er uberhaupt iemand model 3 RS al verlaagd met een schroefset?
Zo ja is de schroefset een verbetering aan de RS?
Ik wilde eigenlijk de auto alleen verlagen met veren maar als met een schroefset het tractieprobleem minder word sta ik daar voor open.
Vind de ruimte van de RS wel heel fijn maar het tractieprobleem vaak storend.
Grt Bart
Gezien ik geen zin heb om een herkeuring te doen heb ik dat plan afgeblazen.@wachma Heb je nog plannen of nagedacht over een schroefset?
Sorry dat ik zo nieuwsgierig ben hoor.
Grt Bart