Spatlappen voor Yeti

TamRex

Actief lid
Wij zetten onze schoenen op de achterbumper bij het ( strikken ) wisselen tussen gewone schoenen en wandelschoenen.
Strip hoeft ook geen voordeel te hebben, ...ziet er ook leuk uit en dat mag toch wel een goeie reden zijn!
 

Eduardo

Forumguru
Nog even over de spatlappen:
Bij Superskoda.com zie ik de spatlappen voor minder dan de helft vd prijs van de Skoda dealer.
Heeft iemand ervaring met die van Superskoda.com ??
 

Witte Yeti

Actief lid
@Eduardo, ik denk dat je goedkoper uit bent als je de spatlappen bij je dealer besteld en zelf monteerd. De prijzen in de acc. folder zijn incl. montage en als je ze zelf monteert scheelt dat meer dan de helft. De montage is vrij simpel, 3 torx schroeven losdraaien en dan weer vastdraaien met de spatlap erbij. Aan de achterkant zit er nog een klemmetje bij die je erop moet drukken.
In sep. 2010 heb ik voor de spatlappen voor (KEA630001) en achter (KEA630002) bij elkaar €24,32 incl BTW betaald.
Als de spatlappen bij Superskoda besteld komen er nog extra kosten bij voor verzend- en betaalkosten.
Een bestelling bij Superskoda gaat op zich goed, maar het is handiger om met meerdere te gelijk te bestellen, zodat je die extra kosten kan delen.
 

YeMii

Senior Member
@Eduardo, idd gewoon bij je dealer bestellen en als je een beetje dealer hebt, dan zet hij ze er voor dat bedrag van € 24.32 (zie bericht Witte Yeti) er ook nog even op. Dat heeft mijn dealer ook gedaan, want het was (is) een karweitje van niks.

Suc6, Mctreb
 

Eduardo

Forumguru
Dank voor jullie reactie. Ik wist niet dat de prijzen incll. montage zijn.
Ik ga ze bij de dealer bestellen.

vr.groet,
eduardo
 
Bovenaan Onderaan