Spatlappen voor Yeti

EdK

Forumguru
Ja het is net als met mode, wie mooi wil wezen moet pijn lijden
Dus in dit geval moet je dan maar nat worden !

Ik vind ze reuze handig en ze vallen niet eens erg op ! maar je zegt het al "mening "en geen mens is gelukkig gelijk
 

Rosinfield

† In Memoriam
Eerder in deze draad staat een goeie foto (van Wimus). Is niet erg opvallend en het scheelt wel. Bij mij komen helemaal aan de onderkant van de zijkant wel wat modderspatten, maar zonder zit je hele zijdeur onder, denk ik.
 

corsaar

Senior Member
Niet opvallen vind men ik vind het zelfs beter staan de grote wielbakken,
worden visueel wat verkleind.
 

Erkens

Lid
Ik doelde op de windgeleiders, die spatlappen heb ik zelf ook ;) Zonder zit idd je hele deur onder de modder :tongue:
 

Rosinfield

† In Memoriam
Corsaar, wat had jij nou ook weer voor instaplijsten. Met RVS inleg? Heb je er een foto van misschien? Zag dat er t/m 1 oktober een actie is.
 

corsaar

Senior Member
Ja kunstof en metaal .

Foto-ZHHHSXEQ-D.jpg
 

Erkens

Lid
Actie? Wat voor actie precies? Ik heb ze een tijdje geleden besteld en worden woensdag geplaatst, gaat het om korting?
 

Rosinfield

† In Memoriam
zag het bij verrassend Skoda. 102 euro incl montage en met RVS inleg 150
Weet eigenlijk niet of dat nou scheelt met wat je anders betaalt
 

corsaar

Senior Member
97 euro inc. btw met RVS excl. montage 10 minuten werk ook met
twee linkerhanden makkelijk aan te brengen plakstrips eraf richten en klaar.
 

Rosinfield

† In Memoriam
en kun je die zo bij de dealer halen? Klinkt idd alsof zelfs ik dat kan. Zoiets als een sticker opplakken.
 

CaseyBasey

Actief lid
Ik vind ze zonder ook mooier, maar als het beschermt is het wel een goeie reden.

Iets anders dat me opviel: op de rand onder de achterklep verzamelt zich een hoop modder! Daar helpen de spatlappen in ieder geval niet.
 

Rosinfield

† In Memoriam
nee, het scheelt wel, maar helaas niet alles. Je moest eigenlijk een knopje hebben waar je op kunt drukken en dan: weer helemaal schoon. Dit weekend trok wel een erg grote wissel op mijn goede voornemens. Lekker gestofzuigd, gewassen en afgedroogd en hup een plensbui. Daarna met hond in modderig bos en van binnen ook weer vies.
 

Captain Hook

Forumguru
Ik vind die zwarte kunststof uitvoering ook fraaier. Dat glanzende RVS (of alu of whatever) heeft hetzelfde nadeel als de oorspronkelijke lak; dat krast!
En wat was nou de bedoeling van deze strips? Juist ja, bescherming tegen krassen... :ahum:
Dit is trouwens zo'n artikel waarbij er enorme prijsverschillen tussen de duitse en de nederlandse skoda dealers zijn. Zo kosten b.v. voor de Roomster de dorpelbeschermers 27 euro in duitsland en maar liefst 60 (!) euro in nederland. De dubbele prijs! :biggthumpdown:
 
Bovenaan Onderaan