Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is amazing, maar het is gelukt. Pasvorm is niks mis mee al zullen de echte waarschijnlijk wel iets mooier aansluiten. Met dank aan @Joske zijn gebruiksaanwijzing die wel duidelijk was snapte ik het direct. Alleen de achterruit was iets gokwerk, maar ook dat wijst zichzelf.
Eigenlijk is het ook niet alleen mijn dochter, maar ook mijn chauffeur. Helaas had ze door dat papa de telefoon in handen had. Een paar tellen eerder lag ze nog languit in de stoel met de handjes aan het stuur op de rem te trappen
Geweldig om te zien hoe ze kan genieten van onze auto
Mail terug gehad van Seddes met een hele nette gebruiksaanwijzing in kleur. (gelijk in de kennisbank gezet)
Ze verzochten om foto's van de papieren die ik erbij had gekregen. De reactie die ik van hun terug kreeg op die foto's wil ik jullie niet onthouden
Wat belachelijk die handleiding op dat plakvel…ik zal dit zeker terug koppelen naar de fabriek, dat is niet zoals het hoort!
Vraagje over mijn Sonny boys ?
Ze zijn door de jaren heen al aardig faal geworden , zou je die dingen kunnen verfen/spuiten ? Zat te denken aan textielspree ..
Dan zal je toch moeten achterhalen wat voor soort materiaal het is voor je er een verf opspuit die een agressief middel heeft als bestanddeel en je het doek ziet smelten.
Maar is het geen vervuiling en zijn ze weer als nieuw als je ze inspuit met een zeepoplossing en dan afspoelt met water ?
Maar ben wel benieuwd wat jij bedoeld met de jaren ( hoeveel jaren ) daar ik ze ook heb en nu na 4 jaar nog geen vervalen zie...
Ik had ze 2de hans overgenomen van een forum lid , ik heb ze ongeveer 1,5 a 2 jaar en hij weet ik niet meer .
Zag net nieuwes op de O3 en die zijn echt een stuk zwarter .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.