Sonny boys of privacy shades

Bastiaan1977

Senior Member
foto is lastig te maken, het scherm sonniboy sluit zo mooi en strak aan dat het bijna onzichtbaar is. Zoals ik al eerder schreef heb ik hiervoor privacy shades gehad. Deze pasvorm was gewoon niet mooi. Om die reden heb ik ze teruggestuurd naar Seddes en iets bijbetaald voor de sonniboys. Privacy shades voor de achterruit bestaat uit 2 delen die niet mooi aansluiten in het midden (is mijn mening natuurlijk)

Desperado

Forumguru
Sonny boys is dan wel duidelijk, gewoon 1 geheel. Maar het prijsverschil vind ik toch wel heel erg groot. En ik heb een hele handige echtgenote die misschien zelf wel iets moois kan maken van de dubbele privacy shades.

EdK

Forumguru
. En ik heb een hele handige echtgenote die misschien zelf wel iets moois kan maken van de dubbele privacy shades.
Al heeft ze gouwe handjes dan weet ik nu al wat ze gaat zeggen.
Schat zijn mooie shades maar zet ze er zo maar in want zelfs met mijn goude handjes krijg ik het niet beter.

Joske

Forumguru
en ik vond mijn set (van privacy shades) nu echt wel zeer goed passend in de Faab hoor! Zelfs de dubbele schermen voor de achteruit pasten mooi. Als je de sonniboys te duur vind (zoals mij bijvoorbeeld :) ) zijn de privacy shades echt wel een waardig alternatief. Ik zal morgen eens foto's maken van de schermen, ik zal ze zelfs speciaal voor jou van zolder halen ;).

EdK

Forumguru
klop je wel het stof er eerst uit ??
En tsja ik rij eigenlijk het gehele jaar door met de sonyboys.
Daar ik in de RR nog dacht van ze in de winter er uit te halen omdat het dan wel erg donker zou worden.
Maar ook vanwege het moeilijk van buiten naar binnen kijken en dus min of meer diefstal preventief zitten ze er dus het gehele jaar in en gaan er alleen uit als de ramen weer eens aan binnenzijde gereinigd moeten worden.

Joske

Forumguru
@Desperado

hier alvast de foto's van de privacy shades (heb ze zonet van zolder gehaald ;) ). De Faab staat niet thuis momenteel dus ik wil gerust vanmiddag nog foto's posten van de shades in de achterruit gemonteerd, want daar gaat het hem voornamelijk om had ik begrepen é?

foto 1.JPG mooie opbergtas bijgekregen (plus handleiding, nouja, zonder lukt het beter en sneller als mét ;) )

foto 2.JPG een poging om zonlicht te simuleren door de doek

foto 3.JPG shades voor de ramen van de portieren (die van de kleine ruitjes achteraan zitten er nog in)

foto 4.JPG shades voor achterruit (zal ik vanmiddag monteren als het weer het wat toelaat)

Desperado

Forumguru
Overleg gepleegd, bestelling akkoord en gedaan. Met 14 dagen niet goed geld terug garantie maak ik me geen zorgen of het goed gaat komen.

EdK

Forumguru
Ed, je bent 2 dagen te vroeg met die opmerking :tongue:

(Ik krijg al kramp in mijn tong van al dat reageren op jou.. :D )
Beter te vroeg dan te laat en ik wilde je voor zijn, en tsja dan mot je snel zijn he !

En als je al kramp krijgt in je tong door mij dan krijg ik spontaan medelijden met je vrouw/vriendin zonder openbaar in detail te treden.....:deuk:

EdK

Forumguru
Vetzak ???
Waar haal je die wijsheid vandaan ??
Heb het best afgetrainde lichaam hier op het forum.....
Tsssssjjj, ook u kan tever gaan hoor.....

:deuk:

Bovenaan Onderaan