Antera
Donateur
Yep lijst is altijd upto date www.vcds-coding.nl
Was wat later op de avond, maar was beide in augustus met maar 6 dagen er tussen,die week was het warm weer. Maar 17 Kwh p/uur opladen kan natuurlijk niet bij een tesla supercharger.@Rick63 De hoge laadsnelheid werd gehaald bij een buitentemperatuur van 29 gr.C. en een accu die waarschijnlijk prima op temperatuur was.
Wat was de temperatuur toen het knudde was?
P.S. Denk dat het belangrijkste voor ons is dat de accu-voorconditionering van Skoda in de nieuwe software goed geregeld wordt. Als dat überhaupt nog technisch mogelijk is...
Helaas is 4.x nog niet open voor aanpassingen wegens de SFD2 beveiliging. Ik wacht al 6 maanden om aanpassingen te kunnen (laten) doen.@JJ te G: Skoda geeft tot op heden aan dat de 60 en 80(x) modellen niet naar ME4.0 zullen gaan. ME4.0 en hoger zijn op dit moment alleen bestemd voor de nieuwe 85(x) modellen en de RS. Schijnt met de hardware te maken te hebben.
ME3.7 en eventuele hogere versies ME3.x kunnen nog wel komen.
Ik heb ook ergens gelezen recent dat de beveiligingen in ME4 en hoger weer scherper zijn waardoor deze (nog) niet via OBD11 kunnen worden aangepast. Voor ons dus niet relevant maar allicht wel voor (toekomstige) berijders van een model met ME4.x en hoger. Kan jij dat misschien bevestigen of ontkennen, @Antera ?