Toggelen tussen CC en ACC kan bij mij standaard. Ik heb daarnaast ook de speedlimiter nog als optie. Tenslotte kan ik nog schakelen tussen full Travel Assist en alleen ACC met Lane Assist, waarbij ik die LA dus weer uit kan laten via de OBD11 aanpassing. Klinkt ingewikkeld maar het valt mee

. Volgens mij, als je Travel Assist affabriek hebt, kan je toggelen tussen CC en ACC, dat zou er standaard op moeten zitten?
Rijmodus onthouden lijkt me inderdaad ook erg fijn, maar dat schijnt inderdaad echt niet te kunnen. Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd eigenlijk de modus niet meer aanpas en de regeneratie op B zet, dan is het bijna one-pedal drive en dat vind ik wel het lekkerste rijden merk ik.
Als wens zou ik nog hebben om de dynamische knippers aan en uit te kunnen zetten, in sommige Seats en Cupra's schijnt dat wel te kunnen worden geactiveerd. Ik ben er niet zo van, anders had ik wel een Q4 genomen, maar het hoort er nou eenmaal bij.
Ook leuk lijkt me om de DRL voor in amber te kunnen hebben en de knippers achter in rood ipv amber. Beetje USA achtig. Maar dat zou puur voor de leuk zijn.