Slijtage handvat versnellingsbak Skoda o3 2016

Canon-Eye

Forumguru
dat die extra 2 jaar dus klaarblijkelijk niets voorstelt en ik dus beter niet kan nemen.
"Extra garantie bijkopen" is in feite een soort verzekeringspremie betalen. Verzekeraars bouwen die mooie panden van hun winst, waaruit blijkt dat de kans dat ze moeten uitkeren kleiner is dan de kans dat ze het geld in hun zak kunnen houden.
Mijn uitgangspunt is dan ook dat ik risico's die ik zelf wel kan dragen niet (vrijwillig) ga verzekeren...
 

Frenkie

Forumguru
Ik moet zeggen, bij mij is het leer op het stuur links (heb hem meestal met mijn linkerhand vast) en op de versnellingspook ook aardig aan het verslijten. Na 25 maanden (85000 km) vind ik dit best snel. Kwaliteit is niet geweldig, bij 90k gaat ie weg voor een beurt, dan zal ik er zeker melding van maken.
 
Het leer valt bij mij wel mee alleen het chrome randje om het bovenplaatje is erg aangedaan door de vorige eigenaar.
Die heeft waarschijnlijk soms toch met zweethanden aan de pook gezeten.
Ik heb gisteren een nieuw bovenplaatje besteld bij Superskoda daar zit ook een nieuw chrome plaatje bij.
Ds dan wordt hij weer als nieuw, is altijd goedkoper dan een nieuwe pook.
 

EdK

Forumguru
Tsja en zo blijkt maar weer wat de zuren van de handen voor invloed op chroom en leer hebben.
Maar goed leren schoenen hebben ook schoensmeer ( vet ) zo af en toe nodig, dus een leer stuur ook.
En een chroomrandje heeft dan wel geen schoensmeer nodig maar regelmatig even met een natte lap en wat zeep afnemen kan zeker geen kwaad.

En zo blijkt maar weer dat onderhoud het behoud van je spullen is.
En of dat nu industriële producten of huis,tuin en keuken artikelen zijn, onderhoud is een pré !!
 

Jessedew

Senior Member
Hier ook slijtage van de pook. Had hiervoor een Audi en daar was de kwaliteit toch wel beter van, maargoed kost ook minder zo’n Skoda
 
Bovenaan Onderaan