Interieur van de Kamiq is in elk geval ruimer dan de Karoq, daarentegen is de kofferbak weer een stukkie kleiner dan de Karoq.
Skoda belooft dan ook dat de Kamiq meer interieurruimte biedt dan de Karoq en dat je op achterbank, net als in de Scala, meer beenruimte hebt dan in de Octavia. Wel moet de Kamiq wat bagageruimte betreft zijn meerdere erkennen in de Karoq. Waar die laatste 520 liter opslokt, blijft de Kamiq steken op 400 liter.
Reken alvast op een instapprijs van zo'n € 19.000...Erg benieuwd naar de prijzen.
Zo'n tuitje voor de ruitensproeiervloeistof wil ik ook! Ik zit nu altijd te kloten bij de Octi, waar ook de staander voor de motorkap nog in de weg zit.....
Er zijn usb-c naar lightning kabels en convertertjes. Komt goed :-)Dat is de eerste maal dat ik USB-C aansluitingen in een auto zie. Dat wordt dus gek met mijn iPhone....
Zo'n tuitje voor de ruitensproeiervloeistof wil ik ook! Ik zit nu altijd te kloten bij de Octi, waar ook de staander voor de motorkap nog in de weg zit.....
Dat is de eerste maal dat ik USB-C aansluitingen in een auto zie. Dat wordt dus gek met mijn iPhone....
Helaas zegt dat weinig tot niets over de Nederlandse configurator. Maar het spelen op zich is ook leuk![]()