Skoda's kleinste SUV... de Kamiq

Okki

Donateur
Mooie verhoudingen. Hopelijk ruimer achterin (en bagage) dan een T-Roc, want die is echt klein....
 

Japanese Power

Donateur
Interieur van de Kamiq is in elk geval ruimer dan de Karoq, daarentegen is de kofferbak weer een stukkie kleiner dan de Karoq.
 

hemi24

Forumguru
Interieur van de Kamiq is in elk geval ruimer dan de Karoq, daarentegen is de kofferbak weer een stukkie kleiner dan de Karoq.

Waar is die wijsheid op gebaseerd..?!?

Een centimeter meer in de lengte, om vervolgens bijna 5 cm smaller te zijn..?
Net als de overige modellen op het A0-MQB platform?
 

Rallye

Forumguru
Dat is de eerste maal dat ik USB-C aansluitingen in een auto zie. Dat wordt dus gek met mijn iPhone....

Zo'n tuitje voor de ruitensproeiervloeistof wil ik ook! Ik zit nu altijd te kloten bij de Octi, waar ook de staander voor de motorkap nog in de weg zit.....
 

Alpha

Donateur
Dat is de eerste maal dat ik USB-C aansluitingen in een auto zie. Dat wordt dus gek met mijn iPhone....

Zo'n tuitje voor de ruitensproeiervloeistof wil ik ook! Ik zit nu altijd te kloten bij de Octi, waar ook de staander voor de motorkap nog in de weg zit.....
Er zijn usb-c naar lightning kabels en convertertjes. Komt goed :-)
 

fanSkoda-VW

Donateur
Vandaag reclame van de Skoda binnengekregen voor de Kamiq.
Nee dus, of de reklaam moet een teaser zijn.

Reden o.a.: geen radio DAB+ mogelijk indien ook voor navigatie gekozen wordt.
En die combinatie zit wél in mijn Fabia.
DAB+ nog geen standaard is flauwe kul, FM wordt uitgefaseerd. Zoals al jaren Radio 5 alleen via DAB te ontvangen is.
Dus over 10 jaar.... Dan is de DAB zeker wenselijk bij verkoop. Eerder trouwens óók :-)

In de configurator ook nog geen DSG te zien. Met 150Pk 4 cylinder???
3-cylinder zijn op den duur wat problemen mee, las ik (link via dit forum gevonden).
Dus nee, ff (nog) niet.

grtssss
 

Rosinfield

† In Memoriam
Ben wel benieuwd naar die problemen op den duur met de 3 cilinder; aard er van en frequentie van vookomen. Lijkt me vreemd gezien het feit dat de introductie relatief kort geleden plaatsvond.
En ja, die slimmigheid van DAB+ alleen in combinatie met een systeem van meer dan €1000, kwam ik ook al bij VW
tegen
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Mijn probleem met die 3 cilinder is dat ik die vierde totaal niet mis....
Hij roffelt hier elke dag lekker over neerlands wegen..

En tsja die DAB+ optie, een belachlijk iets dat deze nog steeds niet standaard worden ingebouwd.
En dan de verschillende prijzen die per model soms gevraagd worden voor excact hetzelfde....
VAG laat zich hiermee wel erg kennen..... geld geld geld genereren....
 

RichTrip

Forumleiding
Moderator
Bij de Octavia kost het 100 euro extra op de Business uitvoeringen. Is nog te overzien.
 

Rosinfield

† In Memoriam
Helaas zegt dat weinig tot niets over de Nederlandse configurator. Maar het spelen op zich is ook leuk ;)
 

Alpha

Donateur
Helaas zegt dat weinig tot niets over de Nederlandse configurator. Maar het spelen op zich is ook leuk ;)

Hahaha ik kan het geeneens lezen en de site door translate halen werkte ook al niet. Ging mij vooral om de kleurtjes en de galerij die je kunt bekijken.

Als ik goed gerekend heb kost een Style met 1.5 zonder extra opties daar 23.000 zal hier wel 32.000 zijn ;) haha.
 

Japanese Power

Donateur
Klopt @Alpha Spelen met kleuren is leuk. Dat gaat in vrijwel elke buitenlandse configurator. Pak de Tsjechische er maar eens bij. Daar staan standaard zo’n beetje alle kleuren bij. Maakt het een stuk leuker ;). Hier is het dan maar een suffe boel dankzij de saaie keuzes die PON bepaalt...
 
Bovenaan Onderaan