Skodamagazine

vdijk

Lid
Ik heb via de website van Skoda aangemeld voor het Skoda Magazine. Dit heb ik in November 2007 gedaan, maar heb nog steeds geen magazine ontvangen. Volgens mij zou er elk kwartaal een magazine uit moeten komen.

Ontvangen jullie ook het Skoda Magazine ?
Zo Ja, hoe hebben jullie jezelf aangemeld ?

alvast bedankt

vdijk

Lid
heb me nogmaals ingeschreven, ben benieuwd of het nu wel wordt geaccepteerd.
wanneer wordt de eerst volgende edite verwacht ??

Jochus

Actief lid
Kan een foutje zijn? Ik zou eens een mailtje sturen.

Had het ook (met de Belgische site), had na tweemaal inschrijven en niks ontvangen een mailtje gestuurd.

Werd toen bedankt om hun erop attent te maken, want blijkbaar was er ergens foutje ingeslopen, en hadden ze m'n vraag nooit ontvangen.

Sedertdien al een paar keer het magazine ontvangen.

Maarten

Forumguru
Kan iemand mij vertellen wanneer het laatste blad van Skoda Magazine is uitgekomen?
Ik rijd al dik twee jaar Skoda, heb me via de dealer en online al diverse malen aangemeld en geklaagd, maar nog steeds geen blad! :biggthumpdown:

JeeWee

Actief lid
Hier hetzelfde verhaal: meerdere malen aangemeld (online ècht alle gevraagde gegevens ingevuld), keurig bevestigingsmailtjes gekregen maar geen magazine op de deurmat.... Da's toch een beetje een wrang smaakje aan 'klantvriendelijk handelen' van Pon. Een mailtje heb ik er nog niet aan gewaagd; ik wil nog even afwachten of Higgy's actie(s) iets opleveren voor ik dat doe.

Fabia

† In Memoriam
Gevonden op de skodasite (voor wat het waard is):

Ik heb mij aangemeld voor het Škoda Magazine, maar ondanks deze aanmelding ontvang ik deze niet. Hoe komt dat?

Omdat veel Nederlandse consumenten geen prijs stellen op ongevraagde reclame, vooral niet als die persoonlijk gericht is, hebben zij zich via www.infofilter.nl laten blokkeren tegen ongewenste post en/of telefoontjes. Omdat wij deze wens van onze klanten respecteren, heeft Pon�s Automobielhandel, waar Pon Mobiel deel van uitmaakt, zich aangemeld bij de Stichting Infofilter. Op deze manier zorgen wij ervoor dat wij geen consumenten benaderen die zich bij Infofilter hebben aangemeld.

Škoda Magazine valt onder geadresseerd drukwerk en het verzendbestand wordt daarom gescreend door Infofilter. Omdat Infofilter voorrang heeft boven alle abonnementsregistraties, zult u ons magazine niet ontvangen. Door het opheffen van deze blokkade bij Infofilter, kunnen wij u in de toekomst weer voorzien van het Škoda Magazine.

Fabia

† In Memoriam
Net Pon gebeld en het nummer komt begin sptember uit. Dus nog ff geduld hebben.

Steve

Senior Member
Inderdaad daar heb ik dus ook last van.

Dit staat in mijn profiel van infofilter:
Post - Auto's & Toebehoren <-- word dus geblocked.

bat

Lid
Wat is nu klantvriendelijker:

Het magazine bij specifieke aanvraag toch gewoon toezenden, ondanks een vermelding in infofilter.

of

Het magazine alleen toezenden als de aanvragen de poorten ook voor alle concurrenten weer wijd open zet en dus naast de post van Pon, óók de post van alle concurrenten krijgt.

Goed nagedacht van Pon.

De enige pluim die er uit valt is dat door d edealer aangegeven skodarijders de spullen niet ongevraagd krijgen. Ik krijg hem du sniet, want infofilter is heilig voor mij.

EdK

Forumguru
Ben ik blij dat ik me bij infofilter alleen op telemarking heb aangemeld !!
Zit je te eten of te sexxen komt er zo'n telefoontje met zo'n belmiep die een gratis aanbieding heeft !
Tja en in nederland iets gratis , NO WAY !!
En moet zeggen dat het infofilter echt wel werkt !! telefoontjes zijn gereduceerd tot bijna nul !!

bat

Lid
Ben ik blij dat ik me bij infofilter alleen op telemarking heb aangemeld !!
Zit je te eten of te sexxen komt er zo'n telefoontje met zo'n belmiep die een gratis aanbieding heeft !
Tja en in nederland iets gratis , NO WAY !!
En moet zeggen dat het infofilter echt wel werkt !! telefoontjes zijn gereduceerd tot bijna nul !!
Is natuurlijk off topic, maar ik kan het onderschrijven. Na mijn verhuizing vorig jaar was blijkbaar de aanmelding 'opgeheven' en meteen werd ik overspoeld met telefoontjes van callcenters en post van bedrijven waar ik helemaal geen zaken mee doe. De boel weer geactiveerd en een week of twee later was het weer gereduceerd tot nul.

Overigens: ondanks het actieve infofilter wist het pakket met op de website aangevraagde Skodafolders van Pon mij wel prima te bereiken eerder dit jaar, dus waarom dit met het Skodamagazine niet het geval zou kunnen zijn, ontgaat mij een beetje.

<...> Omdat veel Nederlandse consumenten geen prijs stellen op ongevraagde reclame, vooral niet als die persoonlijk gericht is, hebben zij zich via www.infofilter.nl laten blokkeren tegen ongewenste post en/of telefoontjes. Omdat wij deze wens van onze klanten respecteren, heeft Pon�s Automobielhandel, waar Pon Mobiel deel van uitmaakt, zich aangemeld bij de Stichting Infofilter.

Dit is dan meer simply dan clever van onze dealerorganisatie! Immers: het gaat hier niet om ongevraagd geadresseerd drukwerk. Als zodanig valt het dus niet onder de termen van het Infofilter. Dit topic laat trouwens zien dat bepaalde klanten er wel degelijk naar uitzien; ze hebben zich toch niet voor niets aangemeld? Kortom, de enig zinnige interpretatie van de laatste zin in het hierboven gegeven is dat Pon Mobiel geen reclame van Skodaforum en zo wil ontvangen, maar niet dat forumleden post van Pon Mobiel weigeren!

Inderdaad, Fabia: voor wat het waard is - volgens mij dus niet zoveel!

vdijk

Lid

Ik heb mij aangemeld voor het Škoda Magazine, maar ondanks deze aanmelding ontvang ik deze niet. Hoe komt dat?

Omdat veel Nederlandse consumenten geen prijs stellen op ongevraagde reclame, vooral niet als die persoonlijk gericht is, hebben zij zich via www.infofilter.nl laten blokkeren tegen ongewenste post en/of telefoontjes. Omdat wij deze wens van onze klanten respecteren, heeft Pon�s Automobielhandel, waar Pon Mobiel deel van uitmaakt, zich aangemeld bij de Stichting Infofilter. Op deze manier zorgen wij ervoor dat wij geen consumenten benaderen die zich bij Infofilter hebben aangemeld.

Škoda Magazine valt onder geadresseerd drukwerk en het verzendbestand wordt daarom gescreend door Infofilter. Omdat Infofilter voorrang heeft boven alle abonnementsregistraties, zult u ons magazine niet ontvangen. Door het opheffen van deze blokkade bij Infofilter, kunnen wij u in de toekomst weer voorzien van het Škoda Magazine.

ik heb me niet aangemeld op deze internet site en zou dus het magazine moeten ontvangen.

Bovenaan Onderaan