Skodamagazine

Magazine

Ik heb me ook al meerdere malen online aangemeld voor het magazine, maar noppes. Dat infofilter argument is pure kolder. Zit ik niet bij en bovendien gaat het niet om ongeadresseerd drukwerk. De skodasite is een beetje bagger vrees ik. Kreeg namelijk ook wel es een foutmelding dat een e-mailadres niet bestond. M.a.w. ik denk dat veel e-mailadressen op de skodasite (onder water), niet eens terecht komen bij de juiste personen, bijvoorbeeld marketing. Ze verdwijnen in een zwart gat of komen terecht bij de postmaster van de site en dat zijn meestal techneuten die niks om magazine vragen geven. Ben er namelijk zelf een dus weet hoe dat gaat haha. Maar ja blijft toch gewoon raar dat je zoveel moeite moet als skoda rijder om zo'n blaadje thuis te krijgen. Wie weet de ultieme aanmeldprocedure?

LenK

Forumguru
Tussen het vorige en het volgende exemplaar van het blaadje zit een lange tijd, dus daarom denk je dat er niets met je aanmelding is gedaan.
Zou ze wel sieren als ze een bevestiging zouden sturen na aanmelding.

Lijkt erop dat het blaadje alleen nog maar uitkomt als ze echt iets nieuws te melden hebben. Nieuw model of facelift.

vdijk

Lid
Tussen het vorige en het volgende exemplaar van het blaadje zit een lange tijd, dus daarom denk je dat er niets met je aanmelding is gedaan.
Zou ze wel sieren als ze een bevestiging zouden sturen na aanmelding.

Lijkt erop dat het blaadje alleen nog maar uitkomt als ze echt iets nieuws te melden hebben. Nieuw model of facelift.

het gekke is dat je wel een bevestiging krijg in je mailbox (zie hieronder)
Geachte meneer ......,

Hartelijk dank voor uw aanmelding voor Skodamagazine of wijziging van uw persoonlijke gegevens.

U heeft zich aangemeld voor Skoda Magazine of uw persoonlijke gegevens gewijzigd.

De laatste stap is de bevestiging van uw opdracht aan Skoda Magazine om uw gegevens aan te passen of uw aanmelding op te nemen in de administratie.

Klik op onderstaande link om uw gegevens definitief door te voeren:

http://www.........

Zodra u bovenstaande link heeft aangeklikt gaan wij daadwerkelijk over tot verwerking van uw gegevens in onze abonnementen administratie.

Vriendelijke groet,

Skoda Magazine

maar wat er gebeurt na het aanklikken van de link weet ik dus niet.

EdK

Forumguru
En als de aanmelding niet werkt en dus toch niets krijg dan maar ff een ritje naar de dealer om het te halen !! en meteen dan supertje kijken !!!

Maarten

Forumguru
Higgy,

heb je al iets gevonden wat de oorzaak kan zijn van het niet ontvangen van het magazine ?
anders wil ik ook wel zelf een mailtje sturen naar Skoda

ik hoor het wel

Mailtjes en aanmeldingen? Niets helpt. Ik hoor helemaal niets!

higgy

Forumguru
Higgy zit met 36 graden aan het Velencemeer en is nog zo gek ook nog dat ie zn skodavrienden even opzoekt op internet (met een qwertz-toetsenbord, grrr)
Heb de importeur onlangs gewezen op dit draadje, of het werkt weet je bij PON nooit...

higgy

Forumguru
En het antwoord van PON luidde:
Geachte heer,

Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw emailbericht van 26 juni jl.

Op de vraag hoe het kan dat een aantal Skoda rijders het blad Skoda Magazine niet hebben ontvangen, kunnen wij het volgende antwoorden.
Navraag leert ons dat de adresgegevens waarschijnlijk geblokkeerd zijn. Dit is via de volgende instanties ongedaan te maken.

www.infofilter.nl , consumentensite, blokkeren (oranje gedeelte), wijzigingsformulier direct mail, daar kunt u de wijzigingen aangeven.

RDW, wanneer uw persoonsgegevens niet door de automobielbranche (via stichting RDC, Stidenda, SABN en de Stichting New Motive) gebruikt mogen worden voor commerciële doelen, kan dit ook geblokkeerd worden. U kunt dit nagaan bij het RDW. Het adres is RDW Veendam, Afdeling APR, Postbus 90000, 9640 RA Veendam.

In het vertrouwen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, verblijven wij,

Met vriendelijke groet,

(naam weggehaald vanwege privacy)
Klantencontact

Als je jezelf vrijwilllig opgeeft via het formulier op de website is er geen sprake van "ongewenste post". Staat naar mijn mening los van de gegevens bij Infofilter.

vdijk

Lid
ik vind het een flauw en makkelijk antwoord van PON. Ik ken de site niet eens en ben dus ook niet aangemeld op deze database.

Ik zal eens langs de dealer gaan op te kijken of zij iets kunnen doen

Maarten

Forumguru
Hoe moeilijk kan het zijn?
Je meldt je aan voor het magazine.
Jouw gegevens zitten dan dus in de database.
Men verzend het Skodamagazine aan iedereen die zich heeft opgegeven.

Simpel toch.
Wat een zooitje dat die bladen niet gewoon in de bus komen. Grrr.

Hugo1973

Actief lid
Het lijkt me inderdaad niet zo moeilijk... Ik ga me zo ook eens proberen op te geven... Wie weet gaat het wel lukken om het blad dan ook te krijgen...
Alhoewel ik daar weinig goede hoop op heb als ik dit allemaal zo lees.

Ik ben namelijk wel aangemeld bij Infofilter en dan ben ik dus bij voorbaat kansloos... Maar de voordelen van infofilter wegen wat mij betreft wel op tegen het nadeel dat ik dan wellicht niets ga krijgen van Skoda...

Toch snap ik niet waarom het zo moeilijk is.. Infofilter is voor ONGEVRAAGDE post... En om het magazine VRAGEN we toch???

Klaar, simpel... Nu nog iemand bij de importeur die het snapt, en klaar :baby012:

<knip>

maar wat er gebeurt na het aanklikken van de link weet ik dus niet.

Dan worden je naam en adres in een database opgenomen en krijg je het eerstvolgende nummer thuisgestuurd. (Zou je toch zeggen?!) De verschijningsfrequentie van Skodamagazine is echter laag, volgens mij lager dan die van de voorganger L&K. Ik verwacht er eigenlijk pas in september weer een. Als die niet in de bus komt, ga ik op onderzoek uit. Aan een blokkade bij infofilter.nl kan het in elk geval niet liggen. Daar heb ik alleen telefonische reclame, enquêtes en acquisitie - dat eindeloze gezeur terwijl je aan tafel zit, dus! - laten blokkeren (heb ik voor de zekerheid nog even geverifieerd).

Bovenaan Onderaan