Skodamagazine

Hugo1973

Actief lid
Aan een blokkade bij infofilter.nl kan het in elk geval niet liggen. Daar heb ik alleen telefonische reclame, enquêtes en acquisitie - dat eindeloze gezeur terwijl je aan tafel zit, dus! - laten blokkeren (heb ik voor de zekerheid nog even geverifieerd).

Slim! Naar aanleiding van deze opmerking heb ik zelf ook gelijk even gekeken en een nieuw account aangemaakt (waarmee mijn oude instellingen overschreven zijn). Ik heb nu alle blokkades aangezet, behalve post van auto's en toebehoren... Dan zou het toch goed moeten gaan...

Zojuist rolde Skoda Magazine editie september 2008 bij mij in de brievenbus. Grotendeels gewijd aan de Superb, maar dat was te verwachten.

EdK

Forumguru
Hier is nog niets op de mat gevallen !!
Zal mij benieuwen , want heb me wel opgegeven toendertijd !!

EdK

Forumguru
Wel hier nog geen wonderen !
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit
dus wacht ik volgende week op het wonder

sitechris

Donateur
staat er in dat blad dan uberhaupt iets leeswaardigs? Ik moet het eerste interessante artikel nog tegenkomen...

nemo

Senior Member
staat er in dat blad dan uberhaupt iets leeswaardigs? Ik moet het eerste interessante artikel nog tegenkomen...

Ik wil hem ook!! Kan ik lekker kwijlen over mijn volgende auto! Maar ik denk dat ie op mijn oude adres is bezorgd, want ik ben onlangs verhuisd..

van_der_P

Senior Member
Ik had ermij ook wat meer van voorgesteld, eigenlijk valt die wat tegen.
Fijn die uitnodiging om de Superb te gaan bekijken, maar na het bezichten van de Fabia Combi in februarie, ben ik daar helemaal van genezen.

Desperado

Forumguru
Ik vind het wel een leuk blad geworden.
En die uitnodigin gvoor de Superb ga ik zeker benutten.
Heb al drie verschillenden gekregen.

Bovenaan Onderaan