Skoda Zekerheidspolis een farce

Status
Niet open voor verdere reacties.

Noord26

Forumguru
w.r.

Voor de zoveelste keer vraag ik je vriendelijk om eens aan te geven wat nu jou reden was van dit gehele topic.

w.r.

Lid
Noord26 gewoon lezen voor de rest reageer ik niet meer op jouw

Ik wil eigenlijk de meeste stemmen laten gelden en een poll starten inzake willen wij door druk van de media dat de garantie afhandelingen, de aanvullende garantie regelingen en bestaande coulance regelingen met betrekking tot de egr afhandelingen verbetert of niet

Noord26

Forumguru
Er valt niets te lezen, je geeft gewoon geen anwoord in een normale discussie die je zelf bent begonnen. Logisch dat er dan vragen boven komen drijven. Gedraag je eens als een kerel ipv een klein kind als er een normale vraag gesteld wordt. Geef duidelijk aan wat je bedoelingen en intenties zijn. Dan kunnen anderen ook iets met een toekomstig beoogde poll. Nu maak je er een onsamenhangend verhaal van met legio spelfouten. Iets wat overigens totaal niet strookt met iemand die 7 jaren rechten zou hebben gedaan. Als je iets wil bereiken heb je helemaal geen poll nodig. Je kent je rechten als je broekzak. Maak er gebruik van dunkt mij?

w.r.

Lid
De intentie is dat de aftersales van skoda gaat verbeteren, dan hebben wij het dus over garantie afhandelingen, coulance regelingen en de verlengde garantie voorwaarden en de uitvoering hiervan

Natuurlijk is het mogelijk in individuele gevallen in rechte zaken af te dwingen al dan niet in een class action maar wellicht zijn we met zijn allen beter af als de totale policy van vag, skoda en of de importeur zich wijzigt

De media zijn een uitstekend middel om het resultaat te gaan halen, wellicht ten overvloede geef ik aan dat in Europa de dsg bak een garantie kent van 2 jaar en nadat vag negatief in beeld kwam in de Chinese media de garantie op voornoemde versnellingsbak werd opgevoerd tot 10 jaar

Het is alleen een kwestie van willen dat iets verandert en de middelen daartoe uitzoeken en optimaal inzetten

Noord26

Forumguru
De TS weet gewoon als rechten-kenner dat je wegens het EU-garantierecht uit mag gaan van een bepaalde levensduur van een onderdeel (leeftijd/kilometrage). Geeft een fabrikant/leverancier slechts 2 jaar en gaat het kort daarna, of alsnog met een lage km-stand defect (terwijl correct onderhouden) kun je hem gewoon hierop aanspreken. Daarvoor heb je dit topic of een poll helemaal niet nodig. Dat recht heb je.

Recht hebben en krijgen is weer een andere discussie..

MarcoO2

Forumguru
Conclusie als jij niet weet waar je het over hebt en hoe de voorwaarden zijn aangepast lijkt het me gepast dat je eerst eens inleest en wellicht als ondergetekende 7 jaren rechten studeert

Misschien praat het dan wat makkelijker
HAHAHAHA laat me niet lachen... als ik in mijn loopbaan in de juridische wereld íets geleerd heb, is het dat ik alles wat ik van iemand met een titel in m'n handen krijg, dubbelgoed na moet kijken... scheelt me een hoop tuchtklachten.

Ik wil eigenlijk de meeste stemmen laten gelden en een poll starten inzake willen wij door druk van de media dat de garantie afhandelingen, de aanvullende garantie regelingen en bestaande coulance regelingen met betrekking tot de egr afhandelingen verbetert of niet

Vanwaar die enorme aandrang om "de media" te mobiliseren? Heb me daar in het EGR-topic ook al over verbaasd. Ik zal niet beweren dat er niets te verbeteren valt (in tegendeel), maar ik krijg bij vrijwel iedere post van jou wel een heel erg Don Quichot-gevoel...

dqwindmill1.gif

Wild Chocolate

Senior Member
De TS weet gewoon als rechten-kenner dat je wegens het EU-garantierecht uit mag gaan van een bepaalde levensduur van een onderdeel (leeftijd/kilometrage). Geeft een fabrikant/leverancier slechts 2 jaar en gaat het kort daarna, of alsnog met een lage km-stand defect (terwijl correct onderhouden) kun je hem gewoon hierop aanspreken. Daarvoor heb je dit topic of een poll helemaal niet nodig. Dat recht heb je.

Recht hebben en krijgen is weer een andere discussie..

Als TS doelt op betreffende regelgeving, waarom loopt hij dan te neuzelen over (de voorwaarden van) de verlengde garantie verzekering? Die zou je toch juist niet nodig hebben voor zaken die niet de levensduur halen die je er redelijkerwijs van mag verwachten?!

Op zich een goed streven om de garantieafhandeling van PON te willen verbeteren. Maar misschien is het verstandig om iemand te zoeken die zich wat duidelijker uitdrukt. "De Media" zal ook niet zitten wachten op een wollig verhaal zonder kop en staart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan