Skoda Tuning ervaringen

LT83

Forumguru
309pk en 447nm op RON102. Gewicht was 1390 en met een handbak.
De Audi doet de 100-200 stukje sneller ;)
 

philippe bakker

Forumguru
309pk en 447nm op RON102. Gewicht was 1390 en met een handbak.
De Audi doet de 100-200 stukje sneller ;)
Aja tof dat ik ongeveer gelijk zit tegen eentje met 309 pk. En ja tegen jou Audi win ik niet dat wist ik al. Maar kom je naast mij ga ik wel eventjes proberen se ( tot ik je nr plaat nimeer kan lezen)
 

LT83

Forumguru
Aja tof dat ik ongeveer gelijk zit tegen eentje met 309 pk. En ja tegen jou Audi win ik niet dat wist ik al. Maar kom je naast mij ga ik wel eventjes proberen se ( tot ik je nr plaat nimeer kan lezen)

Ja met die 309 pk heb ik ook wel rond de 13 sec getimed, maar dat was dan op RON102 en rond t vriespunt, dus echt ideale omstandigheden.
Audi heb ik met de nieuwe setup pas 1x getimed, dat was rond de 9,0
 

CDK

Forumguru
Omdat ik er echt niks, nakkes, nada van weet ben ik dan ook wel weer blij met deze reactie.

@Corné de Kluijver stel dat ik het koop en ik tussen mijn oren al sneller en beter rij, dan ben ik natuurlijk al blij. Maar dan alleen met het idee, baat het niet dan schaadt het niet......

Fouten en gedoe zit ik met een net nieuwe auto niet echt op te wachten.

Is Speedbuster misschien net zo iets?

Ik weet het, als ik het gewoon goed wil doen moet ik bij stage 1 beginnen maar budgetair heb ik ook nog wat andere zaken en wensen. En niet alleen auto gerelateerd..... dus ja, ik kan het allemaal maar 1 keer uitgeven.

Persoonlijk zou ik in jouw geval indien OBD tuning mogelijk is daarvoor kiezen, kosten max 699,- indien met DSG max 999,- indien niet mogelijk via OBD aansluiting een box en dan alleen van JD of VAG Techniek, kost ook ongeveer 699,- Koop nooit een internetbox die alleen turbodruk plust en meer brandstof gaat inspuiten, dat is vragen om ellende.
 
Laatst bewerkt:

Superbst

Senior Member
Mmm, klinkt inderdaad beetje "te mooi om waar te zijn", maar stiekem toch ook interesse want zelfde situatie: lease 1.6TDI DSG7 (Combi) :angel:

Heb je geen toegang tot VCDS (of iets anders) om de eventuele foutcodes uit te lezen? Ben echt benieuwd of dit (na verwijderen vd box natuurlijk) toch niet kan worden opgemerkt door de dealer bij een onderhoud...

EDIT: via de co.uk website kan het ook voor 129GBP ofte een 146€ lol ;)
 
Laatst bewerkt:

tomtom

Nieuw lid
Filmpje lukt helaas niet, verkeerstechnisch dan met 1 hand aan stuur...Wat ik wel heb gedaan: de app Speedbox gekocht waarmee je snelheidsmetingen kan doen.
Zie screenshot: 80-120 in manual zonder kickdown.
Twee keer met de racechip op stand 0, en twee keer op stand 3 (zoals geleverd).
In beide gevallen 1 seconde sneller.
Wil ook nog 100-140 meten, en dan op stand 0 en 3 en 4.


IMG_8339.JPG
Bekijk bijlage 64912
 

Superbst

Senior Member
Nee, deze app. 2,29 euro. En nee geen Vcds in de buurt.
Azo, thx. Vraag me wel af hoe nauwkeurig zo'n (GPS based) app kan zijn? Maar het is wel een indicatie natuurlijk, en een seconde verschil is sowieso te groot voor in de "foutenmarge" te vallen denk ik...

Eens aan VCDS leggen zou toch wel iets zijn wat ik in jouw geval zou willen doen VOOR ik de volgende keer op onderhoud moet ;)

Genoeg mensen met zo'n kabel hier op het forum, toch?

Trouwens, ik wil hem ook wel eens gratis uitlezen voor je, als je in de buurt (van de Noord-rand van Brussel) bent :arghh:
 
Bovenaan Onderaan