Skoda Tuning ervaringen

jeroenschmidt78

Actief lid
Wellicht is een overweging om na te gaan of een korting mogelijk is wanneer meerdere personen op 1 dag hun auto aanbieden voor een Stage 1+ Tuning.
 
Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, vind ik ook als het om "simpele" tuning van een "simpel" autootje gaat. Bij een goed bedrijf weet je dan wat je krijgt en dat is mooi genoeg. Rollenbank uitdraai geloof ik ook wel. Gaat mij er om hoe de auto rijdt na tuning en of hij nou 137 of 143 pk had op de rollenbank, zal me worst zijn. Overigens heb ik begrepen dat die waarden niet keihard zijn en zomaar weer kunnen verschillen bij een volgende meting, zelfs op dezelfde bank.
 
zou wel interesant zijn. wil best 600 a 700 neerleggen voor stage 1+ incl. onderhoud
maar als stage 1 meer dan genoeg is enzo is dat wel goed ook. uitdraai boeid me niet als alles maar goed werkt met 'garantie'
 

touzani

Nieuw lid
Ik heb vorige maand mij Passat b7 ook getuned me een stage 1 tuning. totaal geen spijt. Ik hoef geen rapportjes te hebben om aan te tonen dat ze hun werk goed hebben gedaan. Ik heb dat extra geld in m'n zak gehouden en zal deze gebruiken voor de volgende onderhoudsbeurt. Als je het ook aan vagtechniek vraagt, zullen zij ook een stage 1 tuning aanbevelen.
 

Garfield62

Actief lid
Mijn vorige auto, een VW Passat B7 1.4 tsi heb ik ook bij VAG Techniek laten tunen, met uitdraai. Daaruit bleek eigenlijk dat de motor al standaard meer leverde dan de 122pk die het zou moeten hebben, nl 128pk. Ik begreep dat het niet ongebruikelijk was bij VW, en soortgenoten. Na de tuning 156pk, en veel belangrijker, een hoger koppel. In de vakantie in de bergen veel schik van gehad.

Vorige week mijn huidige VW, een Golf 7 Variant 1.4tsi ook weer laten tunen, gewoon stage 1 dit keer, samen icm een DSG stage 2. Volgens Eric zou ik met de stage 1 al ruim 155-160pk hebben. Ik geloof het, rijdend, direct.

Ik vond de dsg aanpassing eigenlijk belangrijker vanwege de preventieve werking voor de koppelingsplaten. Maar door het gelijktijdig te laten doen weet ik dat het op elkaar is afgesteld, en de combi prijs viel erg mee. Tuurlijk, het blijft veel geld, maar voor mij iedere eurocent waard. De schakelmomenten zijn aangepast en het rijdt veel beter. Levendiger.
Altijd leuk om met een gewone Variant verrassend uit de hoek te kunnen komen.
 

MarcRS

Lid
Ai, ik kijk hier dus net te laat... Heb vanmorgen de afspraak bij VAGTechniek gemaakt voor volgende week woensdag 01/11 voor een stage 1 + DSG tuning mbt mijn O3 RS.
 

Frenk21

Forumguru
Ik voel een Skodaforum VAG techniek tuning dag aankomen...wie o wie
Helaas doen ze daar bij VAG niet aan. Als je met een aantal man tegelijk komt voor stage 1 krijg je 20%, maar op stage 1+ of 2 geven zij geen korting. Iedereen betaald het vaste bedrag. Heb ik al nagevraagd;)
 
G

GioStyle

Ik heb wel interesse in een stage 1 met 20% korting. Ik rijd dan alleen niet in een Skoda. Met zijn hoevelen moet je dan komen?
 
G

GioStyle

Audi A1 1.2 TFSI. Vorig jaar oktober de ‘geen btw actie’ gemist, omdat ik het ontzettend druk had met mijn werk. Ik hoopte stiekem eigenlijk dat ze dit jaar in oktober met dezelfde actie zouden komen, maar oktober is al bijna voorbij.
 
G

GioStyle

Ik heb samen met Robert een afspraak staan op 13 november, misschien kan je nog erbij op die dag.

Mag ik morgen een mail sturen met de vraag of er nog plek is om me bij jullie toe te voegen?

En hoe laat hebben jullie die afspraak staan?
 

jeroenschmidt78

Actief lid
Aanstaande dinsdag 31 oktober is mijn Skoda aan de beurt.
Eerst een Longlife beurt en dan Stage1 tuning incl. EGR wegschrijven. Ik ben benieuwd!
 
Bovenaan Onderaan