Skoda Superb stage 4 (364 pk)

CDK

Forumguru
gaan we een keertje regelen, eerst wil ik een ander maatje banden er onder hebben, kan eventueel met m'n winterset op een mooie droge vorstvrije dag, en ik wil m'n KW set weer iets comfortabeler instellen, deze staat nu op maximale stugheid en dat is net een beetje te veel van het goede voor deze auto.
 

kansberg

Forumguru
Ben erg benieuwd wat de resultaten zullen zijn, puur afgaande op de cijfers heeft de 3.6 FSI van René het voordeel van de twijfel, maar ze zullen elkaar niet veel toegeven schat ik zo in. Wat kleur betreft wordt het remise ;).
 

MarcoO2

Forumguru
Gaaf! Moet gelijk terugdenken aan een "proefritje" wat ik ooit maakte in de vorige auto van Arjan: zijn O2RS. Het doel van dat ritje was om mij ervan te overtuigen dat je ook na tuning en met veel vermogen prima relaxed kon rijden. Een uur na dat proefritje stond de mijne bij JD op de rollenbank, need I say more? :D
 

CDK

Forumguru
Het doel van dat ritje was om mij ervan te overtuigen dat je ook na tuning en met veel vermogen prima relaxed kon rijden.
Ook met mijn auto kan je inderdaad prima rustig rijden (zoals op de bruiloft van @Kiswum vorige week) Met stads en of file verkeer merk je niets van de tuning (gelukkig!) Heb je het vermogen nodig dan spreek je het aan, alles is perfect doseerbaar met je rechtervoet :)
 

plaza

Forumguru
Het meeste kart gevoel had ik eigenlijk met mijn eerste Oc 1 RS , had "slechts " 245 PK en 400 NM , maar door
het lage gewicht had je het gevoel in een Ferrari te zitten....:)

De 2e OC 2 RS had 335 PK en 430 NM , daar heb jij mee gereden , Marco , deze voelde al meer aan als een echte GT limousine , de Superb die ik had met 1.8 tsi motor & stage 4 en mijn huidige Superb 2.0 tfsi stage 4 hebben niet het race gevoel maar echt het comfortabele GT limousine gevoel , past beter bij mijn huidige leeftijd....:)
 

plaza

Forumguru
Ik vind 4 pijpjes juist wel mooi staan en als je zo'n dikke bak hebt mag je dat ook laten zien. Ik zou de auto wel wat lager zetten, want staat naar mijn idee te hoog op z'n poten en dat past dan weer niet bij zo'n dikke bak.

De auto staat al op een sport onderstel , dat is al lager dan standaard.
 

Thokozanoah

Forumguru
Ah, wordt nu pas wakker....en nu te bedenken dat deze schitterende SuperB gewoon bij mij in het dorp rondrijdt :tegek: En ik zag je wel kijken @plaza toen ik twee weken geleden in Leesten een patatje kwam halen....:D
 
Bovenaan Onderaan