Skoda Scala 18'' Vega(Aero) velgen set

Topic in 'Scala' gestart door Glenn_Scala, 25-11-2020.

1. Okki

Okki Forumguru Donateur

De keuze is reuze

hemi24 en JeSko vinden dit leuk.

2. Donny77

Donny77 Lid

Zelf rijden we ook scala en hebben ook oa de vega airo 18 inch eronder liggen. Zaten eronder bij de verkoop. Hebben ander setje 18 inch gekocht voor winterset. Kopen er zelfs een scala bij met deze keer de vega 18 inch eronder. De ,,open,, versie zeg maar. We vinden het de auto afmaken deze velgen. Maar smaken verschillen gelukkig. Alleen jammer dat ze via de skoda zo duur zijn om aan te schaffen. Succes met je keuze. (7.0jx18 et39).

3. hemi24

hemi24 Forumguru

Meerprijs van 650 euro valt mij aardig mee..!

4. Donny77

Donny77 Lid

Heb je ook wel gelijk in....

5. Donny77

Donny77 Lid

6. Donny77

Donny77 Lid

Dan heb je niet de juiste auto genomen. De onze hebben rondom schijfremmen;)

7. jesse_s93

jesse_s93 Forumguru

Jawel hoor, ik ben heel blij met de Scala en de trommelremmen werken prima. 40-50 euro per maand extra uitgeven voor een 1.5 ipv 1.0 voor schijfremmen achter en wat pk's extra vind ik teveel van het goede en van mij hoeft de remmerij niet zo zichtbaar te zijn. :)

Misschien ook wel goed om je even voor te stellen in de "meet en greet". Kun je daar gelijk een paar mooie foto's toevoegen van de Scala's :)

hemi24, ertromp en JeSko vinden dit leuk.
  8. Hat Waeijen

Hat Waeijen Nieuw lid

Heb je in beide een proefrit gemaakt ? Lang verhaal kort; die extra kosten was en is het mij wel waard. Vorig jaar in de Ardennen wist ik direct waarom ik ook alweer de 1.5 had gekozen ;) Uiteraard is dat persoonlijk.

Last edited by a moderator: 02-02-2021
    Donny77 vindt dit leuk.
  9. Soussi

Soussi Actief lid

jesse_s93 Zijn de aero kapjes er af te monteren of is het 1 geheel?

10. jesse_s93

jesse_s93 Forumguru

De Vega Aero heeft geen kapjes. De vlakken zijn onderdeel van de velg.

Soussi vindt dit leuk.

Deel deze pagina