Skoda Scala 18'' Vega(Aero) velgen set

Zelf rijden we ook scala en hebben ook oa de vega airo 18 inch eronder liggen. Zaten eronder bij de verkoop. Hebben ander setje 18 inch gekocht voor winterset. Kopen er zelfs een scala bij met deze keer de vega 18 inch eronder. De ,,open,, versie zeg maar. We vinden het de auto afmaken deze velgen. Maar smaken verschillen gelukkig. Alleen jammer dat ze via de skoda zo duur zijn om aan te schaffen. Succes met je keuze. (7.0jx18 et39).
 

jesse_s93

Donateur
Jawel hoor, ik ben heel blij met de Scala en de trommelremmen werken prima. 40-50 euro per maand extra uitgeven voor een 1.5 ipv 1.0 voor schijfremmen achter en wat pk's extra vind ik teveel van het goede en van mij hoeft de remmerij niet zo zichtbaar te zijn. :)

Misschien ook wel goed om je even voor te stellen in de "meet en greet". Kun je daar gelijk een paar mooie foto's toevoegen van de Scala's :)
 

Hat Waeijen

Nieuw lid
Heb je in beide een proefrit gemaakt ? Lang verhaal kort; die extra kosten was en is het mij wel waard. Vorig jaar in de Ardennen wist ik direct waarom ik ook alweer de 1.5 had gekozen ;) Uiteraard is dat persoonlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan Onderaan