Skoda Rijnwoud wordt Auto Hoogenboom (PON Retail) helaas..

leon-cupra

Forumguru
Even ernaar toe gaan en eisen de zaakvoerder te spreken. Mail is gemakkelijk te negeren, een zaakvoerder die zijn wkns op het matje roept minder … tenzij de zaakvoerder er hetzelfde over denkt als zijn wkns … dan vang je ook bot.

Heb dat ooit eens gedaan bij een onenigheid in een meubelwinkel. Aan de balie gevraagd achter de zaakvoerder. Bleek de zaakvoerder de vrouw te zijn die de verkoper zat uit te kafferen tijdens mijn discussie met die verkoper. Uiteindelijk aan het kortste eind getrokken door een niet-commerciële gedachtegang van zowel de verkoper als de zaakvoerdster.

Als je hier alles leest , zou ik hier nog weinig energie aan besteden. Je weet nu hoe ze bepaalde klachten behandelen. Trek je eigen conclusies: zoek een andere dealer of aanvaard dat ze een kl*te service hebben en blijf er gaan.
 

EdK

Forumguru
Je kunt natuurlijk ook al je gegevens even naar PON sturen !!

En uiteraard met een begeleidende brief met het verhaal, en dan of je neus bloed de dealer een CC ervan geven....
Uiteraard niet vandaag maar even nog een week de tijd geven om te reageren op de laatste mail van je !
 

Japanese Power

Donateur
Zoals het er nu voorstaat geef ik ze t/m komende maandag. Dan hebben ze een week gehad om te reageren. En inderdaad @leon-cupra er zijn meer dealers. Maar laat ik niet op de zaken vooruit lopen.
 

Japanese Power

Donateur
Klopt. Maar de keren dat ik ben langsgeweest en gebeld heb wil je niet weten. Dit is de eerste keer dat ik mail @hemi24 en in geval van dit topic staat “een beller is beller” imo daar volledig los van ;). Ik sluit me aan bij de eerst regel van deze post.
 

Japanese Power

Donateur
Oef. Als mevrouw Oudejans hier mee zou lezen zou ze het antwoord wel weten. Daar is geen vragenlijst voor nodig. De mail is natuurlijk naar aanleiding van de ruitvervanging, maar ja, hoe tevreden ben ik met deze dealer. En dan niet naar aanleiding van deze ruitvervanging…

In een van mijn eerste werkplaatsbezoeken heb ik een klacht neergelegd en toen werd ik keurig teruggebeld. Zou dat nu ook werken. Geen idee.

487BBF6D-E9E5-4F40-8BAB-0D13D81C6DB0.jpeg
 

EdK

Forumguru
Als je wat negatieve dingen neer zet dat word je uiteindelijk gebeld door je dealer indien je dat op prijs stelt (vinkje)
Tsja en dan kun je losbarsten als men je belt....
Dus wacht even tot maandag en indien dan geen reactie dan lekker met dit beginnen te verzenden....
 

Tees

Donateur
Dat is idd vaak zo bij veel bedrijven. Maar dan nog zal mevr Oudejans die naar mijn inschatting niet te zien krijgen, die wordt vast door gaat secretaresse eruit gevist en doorgestuurd naar een onderknuppel (of t ronde archief).
 

Cordoba

Forumguru
Ben bang dat dit zelf niet persoonlijk zal lezen. Er staat nl. dat onderzoeksbedrijf Ipsos de vragenlijst uitvoert ;)
Mijn ervaring met dergelijke onderzoeken is dat flink afwijkende antwoorden die ook worden toegelicht waar dat kan, vaak separaat bij een rapportage worden vermeld, dus ik sluit niet uit dat het gewoon in het rapport komt te staan. Geen idee of er consumentenprogramma's hier nog op in gaan, je zou kunnen beginnen om te zoeken naar anderen met dezelfde ervaring bij deze dealer.
 

Japanese Power

Donateur
Oef. Als mevrouw Oudejans hier mee zou lezen zou ze het antwoord wel weten. Daar is geen vragenlijst voor nodig. De mail is natuurlijk naar aanleiding van de ruitvervanging, maar ja, hoe tevreden ben ik met deze dealer. En dan niet naar aanleiding van deze ruitvervanging…

In een van mijn eerste werkplaatsbezoeken heb ik een klacht neergelegd en toen werd ik keurig teruggebeld. Zou dat nu ook werken. Geen idee.

Zoals gevraagd de vragenlijst ingevuld. Nu kijken wie en wanneer er gaat bellen n.a.v. deze vragenlijst.

De vragenlijst was overigens naar aanleiding van een gebarsten voorruit.
Oef, 2 dagen na de vervanging reed ik een regenbui in: de voorruit was niet ontvet :nailbiting:, je kunt wel invullen waar mijn zicht ineens bleef...

Helaas heeft het werkplaatsoverleg bij de dealer afgelopen maandag niets opgeleverd, althans: ik heb van niemand wat gehoord.

Los daarvan was ook de vraag of ik in het algemeen tevreden was met deze dealer. En die ruimte heb ik dan maar gebruikt om m'n ongenoegen te deponeren.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan