Skoda Rijnwoud wordt Auto Hoogenboom (PON Retail) helaas..

kwillems

Donateur
Je hebt een alleszins redelijke termijn op antwoord gewacht en niks ontvangen.
Ik denk dat het nu tijd wordt om de manager aldaar te bellen en zogenoemde ik-boodschappen te gaan uitzenden. Dus gaan vertellen wat dit met jou doet, wat het teweeg brengt en hoe jij je daardoor voelt. Niks of niemand beschuldigen, dat brengt niks. Gewoon op gevoelsniveau gaan zitten. Dat brengt hem in een positie dat hij jou tegemoet moet komen.

My 2 cents.
 

EdK

Forumguru
En vertel dan ook maar dat het hele forum hier met je meeleeft en er ook slapeloze nachten van heeft gehad.
En wel dat ze bang zijn dat zij de volgende zullen zijn....... :lezen:
 

CharlesTucker

Forumguru
Dat vertrouwen in die dealer wat je nu kwijt bent gaat echt niet meer terugkomen. Met jouw ervaringen en state of mind zou ik de rit met de Enyaq uitzitten bij een andere dealer, en daarna iets anders dan Skoda/VAG kopen.
 

Johnjunior

Nieuw lid
Maar wat was nu eigenlijk de oplossing, aangezien mijn enyaq ook veel problemen heeft na de update en de dealer er niets mee wil/kan
 

JMS

Lid
Het probleem waarvan sprake werd veroorzaakt door een applicatie (Jedlix) die het laden van de enyaq stopte. Blijkbaar werkt(e) de applicatie niet goed samen met de MEB update. Als je veel problemen hebt na de update plaats je best een apart topic die je problemen beschrijven, mogelijks kan iemand deze bevestigen en eventueel oplossen.
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Met jouw ervaringen en state of mind zou ik de rit met de Enyaq uitzitten bij een andere dealer...
Dat deel is nu aangebroken. Bijna 3 weken na mijn vorige mail aan 4 personen binnen Rijnwoud heb ik helemaal niets vernomen. Nul, nada, niente, noppes. Vorige week de vragenlijst ingevuld en daarin in duidelijk doch nette woorden mijn mening over deze dealer aangegeven. We zijn nu ruim een week verder. Ook hierin geen reactie meer gehad. Rijnwoud is nu echt schluss voor mij. Nu noem ik de dealer maar bij naam, dan kan wellicht iemand daar zijn/haar voordeel mee doen.

...en daarna iets anders dan Skoda/VAG kopen.
Daar zal ik nog een poosje op moeten wachten ;) maar die kans wordt met de dag groter. Ik besef dat het gras altijd groener lijkt dan het is, maar Rijnwoud slaat alles. Nu nog even een betere partij (dealer) zoeken. Voor mij geen bezoekjes meer aan Rijnwoud. Ik ga ze ook zeker niet bellen en smeken om een reactie. Ze mogen mij als klant in hun bips steken. Met dit soort bedrijven wil ik niet meer samenwerken.
 

leon-cupra

Forumguru
K zou toch maar eens in jouw spam-box kijken. Gegarandeerd dat daar een mailtje van hen zit :D

Nee, triestig van hen maar gezien de eerdere communicatie eigenlijk wel verwacht.
 

EdK

Forumguru
Ja sinds de familie bedrijfjes massaal zijn opgekocht door de grotere dealers met volgens mij hulp van PON zie je dit steeds meer gebeuren.
Heron had er ook zo'n handje van, die gaf je het gevoel dat je blij mocht zijn dat je bij hun een wagen mocht kopen en brengen voor onderhoud.
Die medewerkers zie ik nu niet meer sinds ze door broekhuis zijn overgenomen , maar ook dat is een te grote toko ....
 

Spector

Forumguru
Ik heb altijd een hoge pet op gehad van Rijnwoud, maar sinds de overname door Hoogenboom (PON) was ik er al bang voor dat het langzaam bergafwaarts zou gaan (net als met Vepreda Spijkenisse destijds). De laatste beurt van de RS had ik al een beetje het idee dat het nakijken van de aangedragen punten heel veel moeite koste... Er blijft zo niet veel over in de regio.
 

RonaldSkodiaq

Donateur
Mij zien ze nooit meer bij Maas autogroep en dacht, de volgende keer ga ik naar Rijnwoud maar die zijn dus niet anders.
Denk dat alle grote jongens hetzelfde werken. Verkopen en beurten inplannen. Service kost teveel geld voor ze.
 
Bovenaan Onderaan