Skoda Octavia RS Combi (2014)

CDK

Forumguru
Dikke winterset :thumbsup: Hopelijk blijven de gepolijste fronten van de AEZ wielen netjes. Vaak gaan ze oxideren na een pitje steenslag en in de winter met zout op de straat gaat dat extra hard.
 

StefanAR

Forumguru
Dikke winterset :thumbsup: Hopelijk blijven de gepolijste fronten van de AEZ wielen netjes. Vaak gaan ze oxideren na een pitje steenslag en in de winter met zout op de straat gaat dat extra hard.

Oke, dank voor de tip. Zit er ook over te denken om de winterbanden tzt om te laten leggen naar mijn originele Gemini velgen en de AEZ velgen te verkopen met mijn huidige zomerbanden.. Voorjaar 2019 dan een mooie 19" zomerset :D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

StefanAR

Forumguru
Spiegels heel gebleven?

Heb je tips voor me? Moet er ook nog aan...

Yes, heel gebleven. Spiegel naar binnen/beneden klappen dan kan je clipje indrukken en voorzichtig lostrekken. Leeslampjes voor was ook een gepriegel omdat de lampjesfitting net te strak is.. dus ook pielen..
 

Rallye

Forumguru
Mooi hoor! Met al die donkere accenten lijken de achterlichten nu wel wat rood (kan ook aan de foto liggen). De achterlichten van de FL zijn wat donkerder. Volgende upgrade?;)
 

StefanAR

Forumguru
Mooi hoor! Met al die donkere accenten lijken de achterlichten nu wel wat rood (kan ook aan de foto liggen). De achterlichten van de FL zijn wat donkerder. Volgende upgrade?;)

Ik heb hier wel op het forum voorbij zien komen bij ??? Alleen was het volgens mij niet plug en play en met electronica ben ik niet zo heel technisch aangelegd (ben financial controller van beroep) :maakmegek:

En kwa upgrades staat eerst dit lijstje nog op de planning :jaja:
- Schroefset
- Downpipe
- Walnut blasting (inlaatreiniging)
- Stage 2 remap
 

Goofy@5E

Forumguru
Fl achter lichten plaatsen is niets moeilijk aan, moet juist zelf je adapter maken omdat de connectors verschillen met de pfl, achter lichten passen 1 op 1
 

StefanAR

Forumguru
Schroefset (ST-X) is besteld bij @Antera ! Wel of geen spacers (velgen zijn al 2 cm breder dan standaard) > nog 1,5 cm ruimte:

20180829_210404-1512x2016.jpg


Ik lijk wel jarig! Klopt ben ik ook bijna ;)
20180829_210957-1512x2016.jpg
Wat valt er te zien?
Racingline Turbo Muffler Delete
ITG LuchtfilterReinigingskit
OEM rubber mat over the rear tunnel
Hood power damper set KI-R
Original OEM Skoda REAR door sill covers - VRS
Momentsleutel, Krachtdoppenset en wringijzer
LED incl. weerstanden voor de mistlampen
Velgenstandaard

Binnenkort dus weer e.e.a. te doen :)

Ook nog wat China klein spul onderweg maar niet echt noemenswaardig.

Tenslotte ook een afspraak gemaakt bij HBT Techniek om de inlaat te laten Walnut Blasten i.v.m. de stage 2 plannen!
 
Bovenaan Onderaan