Skoda Octavia RS Combi (2014)

StefanAR

Forumguru
Daarnaast stong ik vorige week met een foutmelding (uitlaatgascontrolesysteem) bij de dealer. Conclusie was uiteindelijk dat de storing werd veroorzaakt door een externe tuningschip (waar ik niet van op de hoogte was), deze is nu eruit gehaald en storing verholpen. Mis nu wel helaas een stuk (merkbaar) vermogen..

Daarnaast kwam de dealer erachter dat de waterpomp lekt, dit betekend dat ik binnenkort terug kan naar de garage waar ik de auto heb gekocht om dit te laten vervangen. Voordat ik ga, laat ik de auto volgende week eerst even helemaal nakijken op eventuele andere gebreken bij de dealer (had er vorige week geen tijd voor)..
 

leon-cupra

Forumguru
Mooie RS, enkel ben ik persoonlijk geen fan (in geen enkele uitvoering) van die bumperstrip. Ontsiert de bumper. Voor mijn madam haar S3 heb ik er een doorzichtbare foliestrip van Skoda opgeplakt. Amper te zien en beschermt ook.
 

StefanAR

Forumguru
Mooie RS, enkel ben ik persoonlijk geen fan (in geen enkele uitvoering) van die bumperstrip. Ontsiert de bumper. Voor mijn madam haar S3 heb ik er een doorzichtbare foliestrip van Skoda opgeplakt. Amper te zien en beschermt ook.

Ben ik met je eens. Ben er ook nog niet helemaal uit of ik het mooi vindt. Echter was mijn bumper al beschadigd, dus folie was geen optie..

Sneak preview:
IMG-20180714-WA0005.jpeg
 

StefanAR

Forumguru
Mooi overzicht, thanks! Was deze nog niet tegen gekomen.

Mijn auto zal hopelijk tussen stage 2 en 3 uitkomen uiteindelijk..
 

HarrieSkoda

Forumguru
Zou het nou echt zóveel schelen.. of je ze nu koopt, of (ruim) voor de winterperiode?

In jou geval wellicht wel, aangezien je een complete set (2ehands?) hebt gekocht, van een particulier die zelf weer andere koopt.

Overigens ben ik ook aan het azen op dat type Continental band. Ik begreep dat de TS860 niet beschikbaar is in de 225/40/18.
 

StefanAR

Forumguru
Zou het nou echt zóveel schelen.. of je ze nu koopt, of (ruim) voor de winterperiode?

In jou geval wellicht wel, aangezien je een complete set (2ehands?) hebt gekocht, van een particulier die zelf weer andere koopt.

Overigens ben ik ook aan het azen op dat type Continental band. Ik begreep dat de TS860 niet beschikbaar is in de 225/40/18.

Ligt denk ik ook aan de noodzaak. Bij verwachte sneeuw en vorst zal de vraag hoger zijn dan bij een zachte winter.

Prijs van deze banden zijn € 140 per stuk..

2e hands klopt, 1x onder een Skoda gezeten.
 
Bovenaan Onderaan