Skoda Octavia Combi bezitter

Beedeewee

Forumguru
Das altijd heerlijk thuiskomen!
Even een rondje om je auto, en wat blijkt? Vette schade!!! :mad::angry:
Iemand hier bekend met het waarborgfonds?
Ah fijn... Mijn hele dag verziekt!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 77
  • image.jpg
    image.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 73

Ridley

Forumguru
Dat is niet voorzichtig gegaan

Niet bekend met waarborgfonds, maar volgens mij moet je getuigen hebben die kunnen aantonen dat je je auto daar zonder schade geparkeerd hebt. Dit mag geen familie zijn volgens mij. Sterkte met de afwikkeling hiervan.
 

Beedeewee

Forumguru
Ja balen is nog zacht uitgedrukt... Ben je zelf zo zuinig op je spullen... En dan dit! :cry:
Morgen aangifte doen, hopen dat ze er iets mee kunnen.
Heeft iemand enig idee hoeveel zoiets gaat kosten?
 

Jewepe

Forumguru
Heb met m'n Altea vorig jaar ook schade aan de achterbumper gehad. Inclusief nieuwe achterbumper (à plm. € 500,-) bedroeg de schade € 1167,65 (incl. BTW). Zo te zien hoef jij geen nieuwe bumper, dus ik schat dat de schade zo'n € 650,- is. Balen is dan inderdaad erg zacht uitgedrukt!
 

Blackokkie2

Forumguru
Dat is echt balen, heb het vaker gezegd, ik kan hier echt boos om worden ook al is het niet mijn auto. Ik hoop voor je dat je het relatief goedkoop kunt laten herstellen.
 

NewO3

Forumguru
Kan me hier ook zo kwaad over maken. Dan zou je willen dat je rondom een camera in je auto hebt hangen zodat je de boosdoener kunt aangeven.
 

kansberg

Forumguru
Heel vervelend zo'n schade aan je auto en niemand die zich meldt. Kan me erg goed voorstellen dat je dag daarmee behoorlijk verpest wordt. Wellicht kun je eens links en rechts rondvragen of er geen handige Harry is die dit kan herstellen. Het is oppervlakteschade dus niet al te dramatisch. Als je zelf handig bent met schuurpapier, misschien wat plamuur en een spuitbus kom je ook een heel eind. Er staan op het www genoeg filmpjes hoe dat moet, al ben ik ook altijd huiverig dergelijke klusjes zelf te doen. Succes met de afwikkeling en ik hoop dat het waarborgfonds iets in deze kan betekenen.
 

Beedeewee

Forumguru
Vandaag te horen gekregen dat m'n synchromesh ringen vervangen moeten worden... Dus ben hem helaas een tijdje kwijt!
Gelukkig valt alles nog onder de garantie en kost het me niets. Hoop nu toch wel alles gehad te hebben (ketting is 2 weken geleden vervangen).

Waarborgfonds heeft geen zin, want dan hadden we een dader moeten zien. Dus het gaat sowieso geld kosten. Heb nog niet erg veel geluk met deze auto gehad, maarrrrr we blijven positief ☺️
 

newwolf84

Forumguru
verschrikkelijk balen @Beedeewee ! knap waardeloos dat niemand zich gemeld heeft, ook al heeft hij of zij het op zijn/haar manier druk laat dan een briefje achter. Rot dat het gebeurd maar daarvoor ben je toch verzekerd ?

In het verleden wel eens met het waarborgfonds te maken gehad en ik had idd een getuige nodig. Daardoor heb ik alles vergoed gekregen ( spiegels tegen elkaar aangeklapt met dik 100 op de teller, spiegel en raam kapot )
 

Beedeewee

Forumguru
Even een update:
Synchromesh ringen zijn inmiddels vervangen en de Skoda schakelt weer als nieuw :thumbsup:
Morgen wordt m'n bumper geheel gespoten. Dit gaat me 250 euro kosten, zonde van het geld, maar als ik zo hier en daar verhalen hoor valt dit nog mee:thinking: (gewoon maar niet te lang over nadenken).

Net diverse vcds aanpassingen laten doen door @Yuxel in Haarlem. Zeker aan te raden voor wie dit nog niet gedaan heeft en toevallig in de buurt woont!! :rockon:
 

Beedeewee

Forumguru
Bijna alles wat mogelijk is :jaja:
*needlesweep
*knipperlichten naar 5
*alarmlichten aan bij noodstop
*dagrijdverlichting aan
*cornerlights
 
Bovenaan Onderaan