Skoda Octavia Combi bezitter

Beedeewee

Forumguru
Hallo forum leden,

Over een week of 2 ben ik van plan een Skoda Octavia Combi te gaan kopen. Nu al druk bezig met marktplaats en autotrader af te speuren. Het liefst wil ik er 1 uit 2011 en dan onder de 100.000 km.

Op dit moment rijd ik een Honda Insight, maar qua ruimte schiet deze nogal te kort. Helemaal nu m'n 2e kind op komst is :jaja:

Ook heb ik nog een aantal vragen, maar deze zal ik in een ander topic stellen!

Ben
 

Frank C

Forumguru
Hallo forum leden,

Over een week of 2 ben ik van plan een Skoda Octavia Combi te gaan kopen. Nu al druk bezig met marktplaats en autotrader af te speuren. Het liefst wil ik er 1 uit 2011 en dan onder de 100.000 km.

Op dit moment rijd ik een Honda Insight, maar qua ruimte schiet deze nogal te kort. Helemaal nu m'n 2e kind op komst is :jaja:

Ook heb ik nog een aantal vragen, maar deze zal ik in een ander topic stellen!

Ben

Kijk ook eens op verzamel site gaspedaal.nl Enorm veel keuze. Succes
 

Beedeewee

Forumguru
Eergisteren 3 combi's bereden, 1 automaat en 2 handgeschakeld (waarvan 1 elegance met alles erop en eraan). Zo, dit rijdt wel ff lekker!!! Alleen vond ik de automaat wat traag reageren. De Insight die ik nu rijd is traploos en lijkt wel wat sneller te reageren. Dus ga ik toch voor een handgeschakelde, denk ik.
Wel moet ik nog even wachten, want zaterdag wordt mijn auto pas verkocht. Dan weer even rustig verder zoeken en wachten op m'n vakantiegeld :greedy:
Iemand toevallig enige ervaring met R&S auto's in Groot Ammers?
 
Bovenaan Onderaan