Skoda Octavia 2020

hemi24

Forumguru
Zal wel weer een ondoorgrondelijk beslissing zijn van Pon!
In Dld is de optie camera gewoon te bestellen...
 

Testedoene

Forumguru
Heb jij al meer nieuws over of de achteruitrijcamera te leveren is? Die is nu namelijk niet te selecteren en zit ook niet in de standaard uitrusting van de First Edition in NL.
Ja hoor, de garage heeft er wel even contact moeten voor opnemen maar je kan hem wel bestellen!
 

MrBos

Lid
Bij welke dealer heb je dit voor elkaar gekregen? Ames in Dordrecht gaf vanochtend nog aan dat dit niet te leveren is.
Voor de zekerheid nog contact opgenomen met RijnWoud in Rotterdam, ook zij geven aan dat dit niet leverbaar is op de First Edition.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Testedoene

Forumguru
Bij NAM te Gent (België). Ze hebben het manueel in een tekstvak ingebracht na contact opgenomen te hebben met de invoerder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

MrBos

Lid
Dat is flink balen dus voor alle Nederlanders hier. Dubbel zuur omdat het dus wel prima zou moeten kunnen...
Bedankt voor het reageren!
 

ertromp

Forumguru
Ach is hier toch niet nodig in NL die achteruitrijcamera. Een beetje NL vent rijdt op z'n spiegels achteruit en blijkbaar lukt de BE kerel dat niet :deuk:
 

Testedoene

Forumguru
Ach is hier toch niet nodig in NL die achteruitrijcamera. Een beetje NL vent rijdt op z'n spiegels achteruit en blijkbaar lukt de BE kerel dat niet :deuk:
de BE kerel zijn vrouw...
Nee serieus, ik moet regelmatig bij de osteo en moet zeggen dat ik heel blij ben dat ik die optie op mijn huidige Octavia aangevinkt had. Ik moet regelmatig redelijk nauw navigeren (werkgerelateerde werfbezoeken) en die optie is echt de moeite waard. Zeker als ik weer eens half geblokkeerd zit (nekhernia) spaart me dat enkele pijnlijke momenten uit.
En het feit dat die camera van mijn vrouw MOEST besteld worden maakte het gemakkelijker om mijn ouderdomskwaaltjes te verdoezelen
 

Desperado

Forumguru
Doe ik ook al een jaar of 55 met of zonder aanhanger - maar bij het aankoppelen van de caravan is het toch wel verrekt handig. Scheelt me een paar keer uit- en instappen om nóg weer iets te verzetten...
Mover op de caravan is ook een optie :D
Ik doe het ook al ruim 25 jaar zonder maar ik moet zeggen dat ik het best zou willen hebben. Ik heb nu ook geen parkeersensoren en dat mis ik toch ook wel.
 

hemi24

Forumguru
Optie zal vanzelf wel beschikbaar komen als de 'normale' uitrustingsniveau's bestelbaar worden; nu is er voor NL enkel nog de First edition beschikbaar.
 

Canon-Eye

Forumguru
Mover op de caravan is ook een optie
Zit erop, maar kost ook weer extra tijd. Gebruik ik vooral als het ding in de kleine ruimte verzet of gedraaid moet worden.
Als er genoeg manoeuvreerruimte voor de auto is, pik ik 'm net zo lief rechtstreeks aan...
 
Bovenaan Onderaan