skoda meeting

Glenn

Actief lid
hoe zit het nu volgens de pol is het

Zondag 1 juni meeting in nederland
laten we ons hier aan houden

joergarms

Senior Member
Ik kan niks beloven, die vrijdag ervoor krijgen wij de sleutel van ons huis. Met een beetje pech/ geluk ben ik dan aan het rommelen in huis.
Anderzijds wil ik ook wel graag langskomen.
Kunnen we de meeting niet ergens bij Arnhem plaatsen, dan kom ik wel ff buurten, of jullie bij mij/ ons:D

hoe zit het nu volgens de pol is het

Zondag 1 juni meeting in nederland
laten we ons hier aan houden

zondag 1 juni ben ik er bij hopelijk is die dan verlaagt en liggen de andere wielen er onder :cheer:

laat maar weten waar zullen we het ongeveer in het midden van het land doen ?

EdK

Forumguru
Wens jullie ook veel plezier toe !!
Zit lekker op het wad te vissen !!
Met een hengel en een vlieger !!

joergarms

Senior Member
Ik ben nog in overweging, hangt gewoon heel erg af van de tijd, lokatie enz.
Ik hoop wel dat ik kan, vorige keer was echt leuk, mooie grote groep en gezellig staan praten met iedereen.

Sportline

Senior Member
Jongens een klein vraagje, kan het misschien het weekend er op ook? Zaterdag 31 mei gaat men auto naar de spuiter voor de achterklep en een spoiler en een andere gril. Op zaterdag 7 juni kan ik hem weer ophalen want dan is de verf droog en is alles gemonteerd. Zondag 8 juni zou prachtig zijn maar als dat niet kan, helaas. Dan tot de volgende keer! Dan ben ik er zeker! (als men auto dan maar niet weer bij de spuiter staat voor het veranderen van men bumpers)

Red Devil

Actief lid
Jongens een klein vraagje, kan het misschien het weekend er op ook? Zaterdag 31 mei gaat men auto naar de spuiter voor de achterklep en een spoiler en een andere gril. Op zaterdag 7 juni kan ik hem weer ophalen want dan is de verf droog en is alles gemonteerd. Zondag 8 juni zou prachtig zijn maar als dat niet kan, helaas. Dan tot de volgende keer! Dan ben ik er zeker! (als men auto dan maar niet weer bij de spuiter staat voor het veranderen van men bumpers)

heej.. je vader reed toch ook in een skoda fabia combi? neem je die toch gewoon mee..!!;)
ik zal er ook zeker bij wezen!!

Sportline

Senior Member
Ik heb geen idee of ik dat voor elkaar krijg, haha anders neem ik de honden wagen van men ma mee! Die hebben jullie ook nog nooit gezien, zo'n mooie donkergroene Skoda Felicia onder de deur deuken en krassen. haha strak plan, ik ben er ook maar niet met de getunde Felicia.

joergarms

Senior Member
Ik heb geen idee of ik dat voor elkaar krijg, haha anders neem ik de honden wagen van men ma mee! Die hebben jullie ook nog nooit gezien, zo'n mooie donkergroene Skoda Felicia onder de deur deuken en krassen. haha strak plan, ik ben er ook maar niet met de getunde Felicia.

Zeg maar een echte retro felicia:shocked:

Sportline

Senior Member
Skoda Meeting in Houten op zondag 1 juni

1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8.

Aanvullen maar!!

Glenn

Actief lid
Bedankt sportline gewoon aan de datum houden

1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn

Aanvullen maar!

octaviabas

Senior Member
in "mijn"dorpje...

moet ik toch eigenlijk bij zijn.. , toch maar eens trachten dan ook de audio af hebben

1. Purk
2. Jeroen Doli
3. VW125
4. Fabia
5. Red Devil
6. Sportline
7. Felicia-Peter
8. Glenn
9. OctaviaBas

Tallguy

Forumguru
1. Purk